به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 26
  1. #11
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 خرداد 00 [ 00:30]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    محل سکونت
    سنندج
    نوشته ها
    2,799
    امتیاز
    71,961
    سطح
    100
    Points: 71,961, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran50000 Experience PointsSocialTagger First Class
    تشکرها
    9,001

    تشکرشده 10,164 در 2,192 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نمیدونم با گذشته ناپاک دختری که دوسش دارم چیکار کنم؟

    دنیا رو به کام خودت سخت نکن، تو داری خودت رو فدای میکنی،فقط به خاطر اون
    پس سهم خودت چی میشه؟ دنیا رو بزرگتر ببین، و همه چیز را در او خلاصه نکن،باور کن زندگی و آینده ات لب پرتگاه است.هیچکس هیچ بلائی سرش نمی آید جز خودت،همت کن تلخی سخت را بپذیر تا یک تلخی بی پایان

  2. کاربر روبرو از پست مفید keyvan تشکرکرده است .

    keyvan (یکشنبه 13 آذر 90)

  3. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 آذر 96 [ 10:48]
    تاریخ عضویت
    1389-5-14
    نوشته ها
    376
    امتیاز
    8,441
    سطح
    61
    Points: 8,441, Level: 61
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,178

    تشکرشده 1,175 در 313 پست

    Rep Power
    53
    Array

    RE: نمیدونم با گذشته ناپاک دختری که دوسش دارم چیکار کنم؟

    شما چی کار با اون دارین؟ اون اگه واقعا لیاقت زندگی کردن داشته باشه، خودش رو می کشه بیرون!

    این دوستتون خودش باید خیلی چیزها رو یاد بگیره، نه این که شما بهش یاد بدین!

    ببین، اون باید بره با امثال خودش زندگی کنه، اون در دیدگاه تو یه دختر بد به حساب می یاد، بره پیش امثال خودش یه آدم نرماله!
    این تجربه رو برات می گم، شاید مفید باشه: من یه شهره دیگه برا ادامه تحصیل قبول شدم و رفتم، یه دوسته قدیمی تو اون شهر داشتم، یه روز همدیگه رو دیدیم، خلاصه شروع کرد با من حرف زدن و می گفت اسمش چیه و یه سری چیزای دیگه!!!
    من اصلا نمی فهمیدم چی می گه، وقتی فهمید من به عمرم تا حالا رابطه عاطفی هم نداشتم اصلا باورش نمی شد و می گفت ما به امثال تو می گیم ....... (یه حرف بد) خلاصه که داشت من رو ارشاد می کرد! دوره زمونه بر عکس شده به خدا!
    دو ماه بعدم با یکی از همون دوستاش که این کاره بود ازدواج کرد!

    منظورم اینه که این چیزا که از دوستت تعریف کردی یه سری افراد عیب می دونن و نمی تونن باش کنار بیان! یه سری دیگه نه و این چیزا رو لازمه زندگی می دونن!!

    اگه واقعا برا دوستت مهم باشه، خودش رو می کشه بیرون، اگه که نه، که هیچ!

    بذار بره، شما وصله ی هم نیستید! بذار بره با اونی که این چیزا رو عیب نمیدونه ازدواج کنه و خوش بخت بشه!

    شما که این چیزا برات مهمه ،نمی تونی باش کنار بیای!

    این حرفا نظره شخصی من بود.

  4. #13
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: نمیدونم با گذشته ناپاک دختری که دوسش دارم چیکار کنم؟

    راهنمایی ها لازمو دوستان کردن،فقط اگر نتونستی و کارتون به رابطه کشید مواظب باش آلوده نشی.

  5. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 09 مهر 91 [ 20:35]
    تاریخ عضویت
    1390-5-12
    نوشته ها
    221
    امتیاز
    1,889
    سطح
    25
    Points: 1,889, Level: 25
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    550

    تشکرشده 554 در 162 پست

    Rep Power
    37
    Array

    RE: نمیدونم با گذشته ناپاک دختری که دوسش دارم چیکار کنم؟

    سلام دوست عزیز
    همیشه بر این اعتقادم که پدر و مادر ها باید از کودکی به فرزندشان هنر نه گفتن را یاد بدهند...که گاهی با یک نه می شود خودمان..احساسمان و زندگیمان را نجات بدهیم...
    شما خودت باید به نتیجه برسی که رابطه را تمام کنی و خودت هم باید اراده کنی...در اینکه همه اتفاق نظر دارند که چنین رابطه ای ناسالم است و باید قطع شود شکی نیست...اگر انسان لذت طلبی بودی و احساست به راحتی درگیر نمی شد شاید رابطه را ادامه هم می دادی من اینجا نظری نمی دادم...
    اما دوست من همیشه در یک رابطه آن طرفی بازنده است و آسیب می بیند که حساس تر است...و در این رابطه شما آن یک طرف هستی...
    اگر هر آدمی در زندگی مراقب خودش فقط باشد بزرگترین لطف را به خودش کرده...مراقبت از آن دختر وظیفه ی شما نیست...وظیفه ی خودش هست....و اگر او که باید بیش از همه خودش را دوست بدارد از خودش مراقبت نمی کند و چنین بلاهایی را بر سر زندگی خودش می آورد لایق ترحم هم نیست....
    بله آن دختری که زیر بار فقر له می شود یا آن دختری که پدری معتاد دارد یا ان که حتی پول ندارد برای ازدواج و جهیزیه خریدن ...اینها لایق ترحمند اما آدم لذت طلبی که به هوای لذت سوار ماشین این و آن می شود و به او تجاوز می شود لایق ترحم نیست...خودت را گول نزن که یک بار بود یا دو بار...که باز هم تکرار خواهد شد...این دختر سبک زندگی اش این است...در هر خیابانی با دیدن یک ماشین مدل بالا پایش می لرزد...چشمهایش تعقیبشان می کند...در مقابل پیشنهادات جنسی نمی تواند نه محکم بگوید ...اگر چند صباحی هم ترک کند این روال را آخر باز هم ترک عادت موجب مرض است و بر می گردد به همین جا و همین نقطه...
    شما یک یار ثابتی...عاشقی...مهربانی با او...برایش همه کار می کنی..پول خرج می کنی...پس برایش می صرفد بماند ...اما برای تو نمی صرفد...چون تو از احساست..از پولت ....از غیرتت حتی مایه می گذاری برای دختری که اگر در کنار تو پیشنهادی بهتر دریافت کند نه در دهانش نیست...خودت را گول نرن و این بهترین لطفی ست که می توانی به خودت بکنی...او قربانی یک تجاوز و... نبوده....او خودش این سبک زندگی را انتخاب کرده ...این آدم نه لیاقت همسر بودن را دارد و نه مادر بودن...چون او لذت ها را انتخاب کرده و مادر بودن و همسر بودن یعنی از خیلی لذت ها گذشتن برای چیزهایی فراتر از لذت...
    به هر حال این رابطه باید موقعی تمام شود و به گونه ای که کمترین آسیب به شما برسد...می توانی رابطه ات را کم کنی تا برایت هضم این جدایی آسان تر شود...و بعد رابطه را تمام کنی...
    اما یادت باشد انتخاب های ما در زندگی گاهی تبعات بسیار سنگینی دارند که اگرچه ما را به یک لذت کوتاه مدت برسانند اما درد و رنجی دراز مدت را رقم می زنند... امیدوارم لیاقت های خودت را بیشتر بشناسی و انسانهای لایقی را در کنار خودت داشته باشی...

  6. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 18 اسفند 90 [ 12:21]
    تاریخ عضویت
    1390-8-29
    نوشته ها
    240
    امتیاز
    1,896
    سطح
    25
    Points: 1,896, Level: 25
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    287

    تشکرشده 292 در 154 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نمیدونم با گذشته ناپاک دختری که دوسش دارم چیکار کنم؟

    سلام
    سعی کن احساسی برخورد نکنی بعدا به مرور زمان اگه با ایشون ازدواج کنی حتی اگه همونی بشه که می خوای این پیش زمینه هایی که در ذهن شما ایجاد شده این تصاویر هیچ وقت ول کن شما نخواهد بود و اینطوری هم خودت عذاب میکشی و هم اون .
    اگه الان انقدر نگرانی و این مسئله ازارت میده بعد ها هم همینطوره بلکن توی زندگی که عشق واستون عادی میشه اونجا که عقلتون بکار میافته بیشتر ازار میبینی و مشکل ساز میشه.
    پس از الان به فکر اینده ی خوبی واسه خودت باش.

  7. #16
    روانشناس تربیتی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 17 تیر 95 [ 12:21]
    تاریخ عضویت
    1389-5-26
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    5,221
    سطح
    46
    Points: 5,221, Level: 46
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 129
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    404

    تشکرشده 451 در 101 پست

    Rep Power
    28
    Array

    RE: نمیدونم با گذشته ناپاک دختری که دوسش دارم چیکار کنم؟

    [align=justify][align=justify]سلام

    به نظر میرسه که خود شما هم میدونین که این ازدواج درست نیست، اما علت تردیدهای شما به نظر من یکی از چهار مورد یا ترکیبی از اینهاست:

    1. احساس ترحم نسبت به این دخترخانم

    2. بیوشیمی جنسی(یعنی تمایل جنسی قوی به ایشون، احتمالا به دلیل زیباییهای ظاهری که دارند)

    3. وابستگی

    4. ترس از اینکه قطع رابطه توسط شما منجر به این بشه که این دخترخانم مثلا خودکشی کنه و اونوقت عذاب وجدان شما

    بسیارخب

    لطف کنید بگید کدومیک از این عوامل دخیل هستند تا توضیح لازم رو انشاالله در ادامه بگیم[/align][/align]

  8. 2 کاربر از پست مفید mohsenazizi تشکرکرده اند .

    khaleghezey (پنجشنبه 12 تیر 93), mohsenazizi (دوشنبه 14 آذر 90)

  9. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 29 آذر 90 [ 01:50]
    تاریخ عضویت
    1390-9-12
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    990
    سطح
    16
    Points: 990, Level: 16
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نمیدونم با گذشته ناپاک دختری که دوسش دارم چیکار کنم؟

    بچه ها واقعا هرچی دنبال کلمه ای گشتم که با اون ازتون تشکر کنم چیزی پیدا نکردم
    کلمات عاجزن برای وصف تشکر من از شما
    اونقدر خوب راهنماییم میکنین که انگار دارین برادرتون راهنمایی میکنین
    میدونین چیه همیشه به خودم میگم اونم آدمه
    خدا با اون عظمتش از بزرگترین گناه بنده هاش میگذره
    نمیخوام با این حرفام کاراشو توجیح کنم
    نمیدونین چه شبهایی نبود که من از فکر گذشته بدش خوابم نبره
    چه شبهایی نبود که با کابوس از خواب نپرم
    اون هیچ کاری واسه بیشترشدن اعتمادم نکرد که هیچ با قضیه اون عکس بدتر اعتمادم رو کشت
    من به طرز عجیبی تعصبی و غیرتیم اما بخاطر اون از گذشتش گذشتم
    اونم کم به من محبت نکرده
    نمیدونم چم شده و چرا با این همه شواهد و قرائن نمیتونم ازش بگذرم
    تو بد برزخی گرفتارشدم
    همه اتفاقات و دوستیهاش تو این چت لعنتی بوده نه تو خیابون
    اینا همش یه درد و دل بود
    بازم دورادور دستتون رو میبوسم


  10. #18
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: نمیدونم با گذشته ناپاک دختری که دوسش دارم چیکار کنم؟

    تو چت؟ینی تا حالا با کسی تماس فیزیکی نداشته؟

  11. #19
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 شهریور 94 [ 14:10]
    تاریخ عضویت
    1390-6-12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,076
    امتیاز
    13,834
    سطح
    76
    Points: 13,834, Level: 76
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,166

    تشکرشده 6,121 در 1,114 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: نمیدونم با گذشته ناپاک دختری که دوسش دارم چیکار کنم؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط esy
    بچه ها ممنونم از کمکاتون
    اما من میترسم ولش کنم یه اتفاقی براش بیفته
    عذاب وجدانم رو چه کنم
    حرفای دوستان یه جورایی مث روز برام روشنه اما نمیدونم چرا نمیتونم تصمیم بگیرم
    بدجور نگران آیندشم
    ایکاش ب دنیانمیومدم
    من اصلا یه طرفه موضوع رو تعریف نکردم خودشم تعریف کنه همینارو میگه
    در ضمن اصلا خیابونی نیس همش زیر سر این چت لعنتیه
    دورادور دستتون رو میبوسم
    ببخشید یعنی چی از چت؟؟


  12. #20
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 09 مهر 91 [ 20:35]
    تاریخ عضویت
    1390-5-12
    نوشته ها
    221
    امتیاز
    1,889
    سطح
    25
    Points: 1,889, Level: 25
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    550

    تشکرشده 554 در 162 پست

    Rep Power
    37
    Array

    RE: نمیدونم با گذشته ناپاک دختری که دوسش دارم چیکار کنم؟

    دوست عزیز شما گفتید از چت بوده نه از خیابون؟ پس چطور از خیابون و توی ماشین اون آقا سر در آورده؟
    اما اینش مهم نیست ...حالا چت یکی از راههایی هست که ایشون داشته برای انحرافات اخلاقیش و راههای بی شمار دیگه ای هم وجود داره و با توجه به اینکه ایشون زمینه انحرافات اخلاقی رو در خودش داره کوچکترین فرصتی برای ایشون کافیست...
    می دونید دوست عزیز مسلم هست که خانومهایی که رابطه های نامشروع زیادی داشتند به علت ارتباط زیاد با آقایان بهتر راههای جذب آنها را می دانند...از نظر ظاهر بیشتر به خودشان توجه می کنند چون لازمه ی ارتباطات آنهاست....و اما چون در رابطه های زیادی به واسطه ی لذت گرایشان وارد می شوند دیگر از نظر احساسی چندان درگیر نمی شوند ...شما درگیر همین یک رابطه هستید و احساسا درگیر شده اید و تمام وقتتان مختص همین رابطه است اما کسی که همزمان چند رابطه را مدریت می کند برای هر رابطه ای وقت کمتری صرف می کند و احساسا هم چندان درگیر نمی شود....
    شما هم بلاخره مرد هستید و در رابطه با این خانوم احتمال رسیدنتان به خواسته های جنسی تان خیلی بیشتر است تا در دوستی با دختر خانم های با خانواده و محفوظ به حیا...
    شما نگران آینده ی این خانومید چون علاقه مند شدید و می دانید ایشان نه به شما وابسته است و نه علاقمند و فقط به صرفیدن این رابطه فکر می کند...حالا اگر همین خانوم به شما علاقمند بود و از این مطمئن بودید راحت بی خیال خودش و آینده اش هم می شدی....
    در واقع موش و گربه بازی ها و هیجانات جنسی شما در این رابطه و بی توجهی آن خانوم از طرفی دیگر و رقیب های احتمالی شما هم از سویی دیگر همه و همه این رابطه را برایتان جالب کرده....
    در واقع دوست عزیز چسبندگی داشتن در یک رابطه به نوعی خودش بیمار ی است...ما باید منافعمان...سلامت روحی روانیمان و اصولمان برایمان مقدم باشد بر احساس و اگر عقل ما ماندن را صلاح نمی داند اما احساسمان ما را نگه می دارد و در رابطه چسبندگی پیدا کردیم این یعنی وابستگی بیمارگونه....
    اما در صحبت هایتان حمایت هم زیاد کردید از این خانوم...منطقتان با احساستان تحریف شده....و هرچه ما بگوییم از جنس منطق است و شما سوار بر مرکب احساس و خواستن(به قول مدیر همدردی)...
    پیاده شدن از این مرکب هم اراده می خواهد و باید حرفها را گوش بدهی و خودت به این نتیجه گیری برسی...


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. به اونی که دوسش داشتم گفتم دوسش دارم اونم فقط تشکر کرد!!
    توسط meinoush در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 51
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 اردیبهشت 94, 19:13
  2. دوسش دارم اما نمیدونم بهش بگم یا نه
    توسط jellybean در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: چهارشنبه 24 دی 93, 14:34
  3. 8 ماه تنهام همسرم وسایلشو برد مهریه ونفقه اجرا گذاشته
    توسط ali.amamverdi در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 25 آذر 91, 01:44
  4. مشكلات نو عروسان
    توسط گلسا شاملو در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 05 شهریور 90, 14:06
  5. *يافتن وسایل ضد بارداري در وسايل شخصي اش(کاندوم؛مساله این است!)
    توسط sepideh در انجمن سوء ظن، تجسس و خیانت همسر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: دوشنبه 12 اسفند 87, 15:09

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:50 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.