دنیا رو به کام خودت سخت نکن، تو داری خودت رو فدای میکنی،فقط به خاطر اون
پس سهم خودت چی میشه؟ دنیا رو بزرگتر ببین، و همه چیز را در او خلاصه نکن،باور کن زندگی و آینده ات لب پرتگاه است.هیچکس هیچ بلائی سرش نمی آید جز خودت،همت کن تلخی سخت را بپذیر تا یک تلخی بی پایان





خلاصه که داشت من رو ارشاد می کرد! دوره زمونه بر عکس شده به خدا!


علاقه مندی ها (Bookmarks)