از حالا به بعد اشتباه نکن و تصمیماتی نگیر که به روح و روانت بیشتر از این اسیب بزند چرا اینقدر در گذشته سیر می کنی و گذشته ها رو از زیر خروارها خاطره تلخ و شیرین بیرون می کشی
من اگه جای شما بودم ادم های که در گذشته به هر دلیل (درست یا غلط ) ترکشون کردم رو به زندگی فعلی ام نمی کشناندم ( با سوگواری برای اونها یا برای ارتباط عافطی گرفتن از اونها) چون اسیب خواهی دید
مواظب خودت باش اینده زیبایی در انتظارت هست اگه باور کنی ادم های جدید هم می تونند وارد زندگی تو بشند تا در کنار اونها احساس خوشبختی کنی








علاقه مندی ها (Bookmarks)