خدا رو شکر خودتون به فکر رفع نقایص هستید.مطمئنا شما اول باید خودتو به خودت ثابت کنی.متاسفانه برخی از والدین اینطورن و بچه ها رو وابسته بار می یارن.و اعتماد نمی کنن به بچه هاشون.از همین الان شروع کنید.اول اگه بی کارید به فکر کار باشید.بعد خود به خود خیلی چیزها رو می تونید درست کنید.از لحاظ مالی استقلال پیدا می کنید.دیگه لازم نیست پدرت بفهمه می خوای بری پیش مشاور.
اما یه مژده بدم اگه واقعا به تغییر اقدام کنید مرد خوبی برای همسرتون می شید.اما به شرط اینکه دست به کار شید.خدا رو شکر کنید که به وضع موجود عادت نکردین.اونوقت بود که باید به حال همسر آیندتون تاسف می خوردید.
در ضمن یه هشدار هم بدم در ضمن تغییر مواظب باشید افراط نکنید و ازون ور بوم نیفتید مخصوصا در تربیت فرزند








علاقه مندی ها (Bookmarks)