سلام دوست عزیز.
منم میگم باید به جنبه های مثبت اتفاقی که افتاده فکر کنی.
خدا رو شکر کن که الان شناختیش.
زمان خیلی از مشکلات رو حل میکنه.
ممکنه چند وقت حوصله ی هیچ کس رو نداشته باشی. طبیعیه.
هر وقت که فکر میکنی میتونی بری بیرون و وقتت رو با دوستات بگذرونی، این کارو بکن.
این روزای اول پیشنهاد نمیکنم خودتو مجبور کنی بری بیرون و خوش بگذرونی. اما اگه دیدی زمان حوصله نداشتنت داره طولانی میشه، خودت رو مجبور کن بری بیرون.
4 سال زمان طولانی ای هست. اما هر چی بیشتر بخوای فراموشش کنی، زودتر به نتیجه میرسی.
برات آرزوی موفقیت میکنم
لینک هایی که حامد زحمت کشیده رو یادت نره بخونی![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)