به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 20
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 13 خرداد 91 [ 17:50]
    تاریخ عضویت
    1390-9-01
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    1,071
    سطح
    17
    Points: 1,071, Level: 17
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    53

    تشکرشده 54 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شوهر بی مسئولیت من

    سلام عزیزم.

    ما دوره عقد و نامزدیمون کوتاه بود. یادم نمی اد که همسرم به من خرجی داده باشه. ولی الان مشکلی از این بابت نداریم. عابر بانکش دست منه همیشه. جالب اینه که شوهر من هم خیلی دلش به پول بنده، اگه با هم بریم خرید، غیر از خرید خونه که اصلا براش کم نمی زاره، براش سخته که خرج کنه. ولی وقتی من چیزی می خرم استقبال می کنه! حتی میگه خوشحاله که میبینه من راحت می تونم خرج کنم.
    البته خسیس بازی هم زیاد دراورده که منو عذاب داده، ولی کم کم این مساله برامون حل شده. اونم شیرینی خرید رو چشیده! منظورم از گفتن این چیزا این بود که خیلی مته به خشخاش ندی!
    مردا گاهی ناخودآگاه کاری رو انجام می دن که اگه قبلا ازشون میخواستیم و در مورد انجامش حرف می زدیم، مقاومت می کردن! یه جورایی غیرخطی اند گاهی!
    اینوهم بپذیر که واسه همه نمی شه نسخه واحد پیچید. بعضی ها مثلا من باید در مورد یک قضیه از نظر منطقی قانع شن تا تغییر رفتار رو بپذیرن. بعضی ها رو هم باید نرم نرم جلو برد که خودشونم نفهمن چه کار می کنن.

    خلاصه اینکه امیدوار باش به برطرف شدن این نگرانیت. دیدت مثبت باشه.
    ان شاالله حل می شه.


  2. 2 کاربر از پست مفید nazanin_60 تشکرکرده اند .

    nazanin_60 (پنجشنبه 13 بهمن 90)

  3. #12
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 21 اردیبهشت 92 [ 12:37]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    نوشته ها
    1,234
    امتیاز
    8,567
    سطح
    62
    Points: 8,567, Level: 62
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 183
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    277

    تشکرشده 281 در 126 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شوهر بی مسئولیت من

    عزیزم من الان 4 ساله ازدواج کردم. 2 سال عقدم خیلی سخت گذشت. جستجو کنی می تونی تاپیکمو پیدا کنی و بخونی.

    به نظر من خیلی واضح با شوهرت حرف بزن و یک مبلغی تعیین کن بابت پول توجیبیت . و بگو این پول مال خودته و نوع خرج کردنش هم به خودت فقط ربط داره.

    عزیزم من کارم طوریه که در روز حداقل 25 تا خانم از جوان گرفته تا مسن می بینم. به خاطر خدا هم تا حالا یک زن پیدا نشده بگه که از خانمی بیش از حد و توقع نداشتن زیادی و صبوری زیادش توی زندگیش راضیه و مردش هم متوجه و سپاسگذار!!!! بعضی مسایل رو باید خیلی شفاف برای مرد توضیح داد.

    عزیزم اگه هر کاری کردی و هر قانونی گذاشتی برای زندگیت از همین اول کردی که هیچ . وگرنه تغییر دادن قانون های زندگیت بعد ازدواج و با گذشت زمان بسیار بسیار سخت و گاهی ناممکن است.

    قانون گذاری برای زندگیت نباید با دعوا و یک طرفه بودن و یه قول معروف زن سالاری باشه. بلکه خیلی منطقی و با دید باز بنشین و خواسته هاتو از شوهرت برای خودت مشخص کن و راهی با سیاست برای عملی کردنش پیدا کن .
    موفق باشی.

  4. 2 کاربر از پست مفید نازنین غ تشکرکرده اند .

    نازنین غ (دوشنبه 17 بهمن 90)

  5. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 01 آبان 93 [ 17:59]
    تاریخ عضویت
    1390-3-30
    نوشته ها
    62
    امتیاز
    2,877
    سطح
    32
    Points: 2,877, Level: 32
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    52

    تشکرشده 50 در 31 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شوهر بی مسئولیت من

    سلام خدمت همه ی دوستای نازنین و گلم. خیلی از کمک و همدردی هاتون ممنونم

    عزیزان همونطور که میدونید من الان عقد هستم و شوهرم هم بعد از عقد تا همین چند ماه پیش ،حدود یکسال خونه ما زندگی میکرد، بخدا وقتی اینجا بود هیچ مشکلی ازین لحاظ باهاش نداشتم ولی از وقتی رفته پیش خانوادش خیلی شبیه پدرش شده. یعنی بینهایت خسیس و پولکی. اتفاقا خودش هم میدونه من ازون دسته دخترایی نیستم که واسه پول باهاش جر و بحث کنم. ولی دلیل این تغییر رفتار زشتش رو نمیدونم. میترسم بعد از عروسی هم بخواد همه ی قوانین مسخره پدرش رو توی زندگیمون اجرا کنه. نمونش همین بازجویی ها و حساب پس دادن های توهین آمیزه

  6. کاربر روبرو از پست مفید mahsa_456_2005 تشکرکرده است .

    mahsa_456_2005 (دوشنبه 17 بهمن 90)

  7. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 01 آبان 93 [ 17:59]
    تاریخ عضویت
    1390-3-30
    نوشته ها
    62
    امتیاز
    2,877
    سطح
    32
    Points: 2,877, Level: 32
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    52

    تشکرشده 50 در 31 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شوهر بی مسئولیت من

    سلام دوستان خوبم. دلم واسه همتون تنگ شده. امیدوارم حال همتون خوب باشه.
    دوستان من حدود یه ماهه که میرم سرکار. کارم توی یه شرکت خیلی معروفه. حقوق و مزایاش هم واقعا عالیه. از همه مهمتر اینه که درمورد رشته دانشگاهیمه و من رشتمو خیلی دوست دارم. واقعا از کارم لذت میبرم. البته ساعت کاریش زیاده تقریبا ولی موضوع اینه که از وقتی من میرم سر کار مشکلات قبلیم خیلی بیشتر از قبل شده. درواقع شوهرم از یه طرف فشار میاره که تو دیگه شاغل شدی و بقول معروف دستت توی جیب خودت رفته و حقوقت از درآمد منم بیشتره و همچنان بی مسئولیتیاش ادامه داره، از طرف دیگه مادرم دائما بهم میگه اگه از شوهرت غافل بشی زندگیت از دستت میره و همش میگه بهش زنگ بزن. خودم هم که سر کار خیلی سرم شلوغه و باید حواسمو خیلی جمع کنم تا اشتیاه نکنم. دیگه دارم دیوانه میشم، از یه طرف مادرم و حرفاش ، از یه طرف شوهرم و بیخیالیاش داره اعصابمو داغون میکنه. بنظر شما من این وسط باید چیکار کنم؟


  8. #15
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 اسفند 93 [ 14:25]
    تاریخ عضویت
    1390-3-29
    نوشته ها
    1,107
    امتیاز
    8,928
    سطح
    63
    Points: 8,928, Level: 63
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 122
    Overall activity: 33.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    2,038

    تشکرشده 2,035 در 738 پست

    Rep Power
    128
    Array

    RE: شوهر بی مسئولیت من

    چرا مامانتون ميگه اگه حواست را جمع نكني شوهرت از دستت ميره؟ چون شما شاغل شدي اين حرف را مي زنه؟

  9. کاربر روبرو از پست مفید ليلا موفق تشکرکرده است .

    ليلا موفق (دوشنبه 15 اسفند 90)

  10. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 01 آبان 93 [ 17:59]
    تاریخ عضویت
    1390-3-30
    نوشته ها
    62
    امتیاز
    2,877
    سطح
    32
    Points: 2,877, Level: 32
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    52

    تشکرشده 50 در 31 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شوهر بی مسئولیت من

    بله لبلا جون. دلیلش همینه. با اینکه خود شوهرم با این قضیه ظاهرا مشکلی نداره ولی مادم همش نگران زندگی منه.

  11. #17
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 اسفند 93 [ 14:25]
    تاریخ عضویت
    1390-3-29
    نوشته ها
    1,107
    امتیاز
    8,928
    سطح
    63
    Points: 8,928, Level: 63
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 122
    Overall activity: 33.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    2,038

    تشکرشده 2,035 در 738 پست

    Rep Power
    128
    Array

    RE: شوهر بی مسئولیت من

    چه ربطي داره اتفاقاً خانم هايي كه شاغلند. به دليل در اجتماع بودن،‌اعتماد به نفس بالا و مستقل بودن خيلي بهتر از خانم هاي خانه دار شوهرداري م يكنند و مردان نرمال هم از اين زن ها بيشتر خوششان مي آيد تا يك زن وابسته بدون اعتماد به نفس و منزوي!

  12. 2 کاربر از پست مفید ليلا موفق تشکرکرده اند .

    ليلا موفق (دوشنبه 15 اسفند 90)

  13. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 01 آبان 93 [ 17:59]
    تاریخ عضویت
    1390-3-30
    نوشته ها
    62
    امتیاز
    2,877
    سطح
    32
    Points: 2,877, Level: 32
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    52

    تشکرشده 50 در 31 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شوهر بی مسئولیت من

    مرسی لیلا خانوم. بله حق با شماست. راستش نمیدونم چرا مادرم اینقدر نگران شده ولی گاهی وقتا از اینهمه اخطار میترسم.

  14. #19
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 فروردین 03 [ 01:56]
    تاریخ عضویت
    1390-10-11
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,483
    امتیاز
    37,786
    سطح
    100
    Points: 37,786, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsRecommendation Second ClassVeteranOverdriveTagger Second Class
    تشکرها
    8,332

    تشکرشده 10,025 در 2,339 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    374
    Array

    RE: شوهر بی مسئولیت من

    سلام مهسا جان
    چه عجب از این طرفا !

    بارها به دوستان دراین سایت و جاهای مختلف گفتم
    اگر پیشنهاد بهترین شغل دنیا رو هم بهتون دادن سریع قبول نکنین
    وضعیت و خلقیات همسرتون رو بسنجید

    مهسا جان با داشتن همسری مثل همسر شما که در حالت عادی هم به راحتی خرجی نمیده این سرکار رفتن شما یه ریسک بزرگه برای زندگیت
    به قول معروفهمسر شما نزده میرقصه حالا فرض کن دیگه از درامد تو هم مطمئن شده

    زنانی باید برن سرکار که همسرشون به حقوق شرعی و عرفی همسرشون آشنا باشه یعنی بدونه اگر زنش ماهانه بالای 1 میلیارد تومان هم درآمد داشه باشه بازهم وظیفه همسرشه که بش خرجی بده

    دقت کن دوست من با توجه به اینکه میگی همسرم بی مسولیته نباید موقیعتی رو به وجود بیاری که اونو بی مسولیت تر از الان بکنه
    اینکار شما دقیق یعنی همین

    بهتره کمی د مورد سرکار رفتنت تجدید نظر کنی
    من هم موقیعت شغلی بسیار عالی داشتم
    معلم حق التدریس در مدرسه دولتی با درآمد خوب
    اما دیدم ازوقتی که درآمدم بیشتر شده همسرم یا بهم خرجی نمیده یا به سختی میده
    اوایل سعی کردم توجیهش کنم و حق حقوقم رو بهش یادآوری کنم

    اما دیدم حرف حرفه خودشه
    بنابراین برای اینکه این عادت روش نمونه خیل راحت دیگه نرفتم سرکار

    مهسا جان سعی کن از تجربیات استفاده کنی

    اینی هم که مادرت مدام میگه بهش زنگ بزن ...حد و مرزش رو رعایت کن و خودت مدیریتش کن

    تماسهای مکرر ممکنه باعث بی مزه شدن جریان و تماسهای دیر ب دیر باعث دوری ازهمدیگه بشه

    موفق باشی
    گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.


  15. کاربر روبرو از پست مفید maryam123 تشکرکرده است .

    maryam123 (سه شنبه 16 اسفند 90)

  16. #20
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 01 آبان 93 [ 17:59]
    تاریخ عضویت
    1390-3-30
    نوشته ها
    62
    امتیاز
    2,877
    سطح
    32
    Points: 2,877, Level: 32
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    52

    تشکرشده 50 در 31 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شوهر بی مسئولیت من

    سلام دوستان خوبم.
    مرسی مریم جون. واقعا نمیدونم باید چیکار کنم. از یه طرف شوهرم اونجوری بیخیال شده و طبق معمول خساست بخرج میده، از طرف دیگه حوصلم سرمیره خیلی و الان که عقدیم، بعد از عروسی هم میدونم همیشه قراره توی خونه تنها باشم چون شوهرم کارش جوریه که کمتر روزا خونست. حتی شبا هم آخر وقت یعنی ساعت یازده به بعد میاد خونه. ازین جهت نمیخوام همه ی عمرمو به خاطر شوهری که هیچوقت خونه نیست خونه نشین بشم.

    البته هنوز من اولین حقوقمو نگرفتم ولی نمیدونم در آینده بخاطر کارم چه مشکلاتی به مشکلاتم اضافه میشه ؟؟؟؟؟؟


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 13 اسفند 92, 10:36
  2. موفقیت از آن كسانی است كه ذهنیت موفق دارند
    توسط ani در انجمن موفقیت و شادی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 آبان 88, 18:19

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:41 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.