به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 51

Threaded View

  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 21 اردیبهشت 92 [ 12:37]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    نوشته ها
    1,234
    امتیاز
    8,567
    سطح
    62
    Points: 8,567, Level: 62
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 183
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    277

    تشکرشده 281 در 126 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مشکلات حساسیت بیش از حد من و اختلاف با همسرم

    نقل قول نوشته اصلی توسط sanazi_o
    دوستان خوبم ، پیرو صحبت های نازنین جون که گفت یا شوهرت آدم چشم چرانی هست یا اینطوری نیست. میخوام از شما بپرسم من واقعا از کجا بهفمم که شوهرم چشم چران هست یا نه؟؟ به نظر من اگه مردی به زن غریبه ای نگاه کنه چشم چرانه ولی شوهرم میگه بالاخره آدم نیگاش به زنها می افته . ولی من واقعا نمی فهمم شوهرم واقعا منظوری داره یا نه؟ بچه ها چطور باید اینو واقعا بفهمم. اگه کسی میدونه کمکم کنه.
    با یک مثال که برای خودم بارها اتفاق افتاده برات می گم :
    من و شوهرم توی مترو باهم بودیم ساعت 7 صبح. صندلی روبه رویی هم یک مرد و زن جوان نشسته بودند. خانم چادری و جوان و آرایش کرده و تمیز بود. ( طوریکه که من از آرایشش خوشم اومد . با توجه به چادرش یک آرایش بسیار کم و ملیح که باعث زیباییش شده بود ) و اما مرد! نامرتب و زشت! و ایشون 45 دقیقه ای که توی مترو بودیم چشم منو درآورد انقدر منو نگاه کرد! من که خودمو زده بودم به کوچه علی چپ و هی با شوهرم حرف می زدم ولی انگار ایشون شوهر منو هویج می دید!!!! واما قیافه من. خسته و خواب آلود و بدون حتی یک قطره آرایش. روسریمو هم خیلی شلخته دور سرم پیچیده بودم و خیلی کم موهام معلوم بود!!!!
    این نمونه یک مرد چشم چرونه! زن خودش بغلش نشته به اون ترگل ورگلی ولی چشم منه شلخته رو داشت در میاورد!!!

    و اما بارها بازم پیش اومده تو مترو بودم و سنگینی نگاهی رو حس کردم. وقتی به اون مرد نگاه کردم سرشو انداخته پایین و دیگه این سمتی برنگشته.

    این مثالی از یک مرد چشم چران و معمولی بود!


  2. 4 کاربر از پست مفید نازنین غ تشکرکرده اند .

    نازنین غ (دوشنبه 11 اردیبهشت 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. حساسیت زنانه
    توسط بادبادک در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 08 تیر 96, 00:05
  2. حساسیت به مادر شوهرم
    توسط parnian1 در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: چهارشنبه 25 تیر 93, 13:35
  3. چشم چرانی همسرم یا حساسیت من
    توسط بانوی اسفند در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: جمعه 06 تیر 93, 12:18

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:04 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.