ساناز خانم بايد براي حل مشكلت به دكتر روانشناس مراجعه كني و همه چيز را صادقانه براش تعريف كني تا كمكت كنه.
شما بيش از حد شكاكي!
تشکرشده 2,035 در 738 پست
ساناز خانم بايد براي حل مشكلت به دكتر روانشناس مراجعه كني و همه چيز را صادقانه براش تعريف كني تا كمكت كنه.
شما بيش از حد شكاكي!
ليلا موفق (دوشنبه 01 اسفند 90)
تشکرشده 16 در 11 پست
سلام عزیزم اگه قرار بود همه مثل شما فکر کنند که باید تمام مسافرتهای خارج از کشور کنسل میشد عزیزم اطراف خودمون کم بد حجاب هست کم روزانه با اونا مواجه میشیم سخت نگیر خوشکلم دنیا دو روزه پس خوش باش اصلا چرا یکبار امتحان نمی کنی راستی به این فکر کن که اونجا به غیر از زنایی بد حجاب ممکنه مردهای بد حجاب هم پیدا بشه اونوقت چی پس حتما شوهرتم باید حساس بشه نه عزیزم اعتمادتو به شوهرت از دست نده بابا حتی افراد مذهبیه مذهبیم کارشون اونورا میفته .راستی اگه رفتید تو رو خدا حساس نشو که مسافرتتون خراب بشه .سعی کن خوش بگذرونییییییییییییییییییی ی.
دلخسته (دوشنبه 01 اسفند 90)
تشکرشده 194 در 102 پست
دلخسته جان منم ترسم از اینه که اونجا دعوامون نشه جلوی دوست شوهرم و خانمش. به این خاطر نمیخوام برم . ما حتی مسافرت داخلی هم میریم سر اینکه توی رستوران یا اینور اونور کسی رو نگاه کنه دعوامون میشه. و تا بحال هیچوقت با خوشی از یک سفر برنگشتیم.
شوهر م داره بلیط میگیره میگه اگه نیایی جلوی دوستم ضایع میشم و عید باید تنها بمونیم خونه. بچه ها دعا کنید اگه رفتم با دعوا برنگردم.
تشکرشده 2,035 در 738 پست
تو اين يك ماه باقيمانده حتما برو مشاوره. حتما.
ليلا موفق (دوشنبه 01 اسفند 90)
تشکرشده 45 در 17 پست
الا به ذکرالله تطمئن القلوب . . .
ساناز جونم قرآن و باز کن ، با حضور قلب و با آرامش چند روزی قرآن بخون ، مطمئن باش که قلبت آروم میشه و از این تشویش و اضطراب بیرون میای.
از خدا بخواه که اگه همسرت چشم چرونه ، چشمشو پاک کنه البته فقط دعا کارساز نیست . خودت هم باید تو این راه تلاش کنی. وقتی مثلا تو رستوران با شوهرت سر نگاهش دعوا میکنی ، شوهرت بیشتر کنجکاو میشه که دفعه بعد به خانوم ها نگاه کنه . دنبال چیزی میگرده که شما اونو ازش منع میکنی . و چه خطا و اشتباه بزرگییییییییی
به توصیه بچه های تالار توجه کن تا روزی نرسه که پشیمون بشی از این همه حساسیت .
حتما مراجعه به مشاوره رو جدی بگیر . خیلی جدی . چون شکاک بودن مسئله ایه که حتی آقای دهنوی تو برنامه کلبرگ میگفت جز رفتارهای بسیار خطرناکه که خیلی آفت جدی داره .
به خدا توکل کن .ارووووم میشیییی
طناز جون (دوشنبه 18 اردیبهشت 91)
تشکرشده 4,874 در 1,141 پست
من ميخوام يه سوال بپرسم:
خواهش ميكنم صادقانه فكر كن بعد جواب بده:
شما شكاكيد يا شوهرتون واقعا چشم پاك نيست؟
گلنوش67 (دوشنبه 01 اسفند 90)
تشکرشده 3,442 در 1,036 پست
خیلی رک بهت میگم عزیزم
تو در زندگیه قبلیتم کمی این مشکل رو داشتی و الانم داری
قسمت عمده این مشکل خودتی و خودتی و خودت
رو خودت کار کن
تا می تونی
می خوای حرفای حاج آقا دهنوی رو در مورد شکاک بودن برات بفرستم
ایمیلتو ندارم
[align=center]خوشبخت کسی نیست که مشکلی ندارد
بلکه کسی است که با مشکلاتش مشکلی ندارد .[/align]
eghlima (دوشنبه 01 اسفند 90)
تشکرشده 194 در 102 پست
سلام گلنوش جان. راستش همه به من میگن من شکاکم، خودم هم اینطوری فکرمیکنم، هرکی شوهر منو دیده میگن مرد چشم پاکیه ولی من میگم اونها بخاطر دلداری من اینطوری میگن.
ازت ممنونم ......................
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
با سلام و احترام بسیار
عزیزان اینکه می گوییم در نام کاربری ایمیلتون را استفاده نکنید، شماره تلفن استفاده نکنید، در پستهای خود آنها را در معرض عموم قرار ندهید و اینکه در قوانین همدردی هم این موضوع را اورده ایم. حتما دلیلی دارد.
تا حالا دهها نفر مشکلات خود را اینجا زده اند. بعد به اشتباه در یک پست معمولی ایمیل خود را ارسال کرده اند.
بعدا در سرچ گوگل دوستان و اقوام به ایشون ، نام کاربری و زندگی خصوصی و حریم خصوصی خانواده واقعی ایشون پی برده اند و زندگیشان دچار مشکل شده است.
تمام بند بند قوانین همدردی معطوف به مسائل و مشکلات مهمی هست ، خواهش می کنم دوستان با دقت آنرا مطالعه و پیگیری کنند.
و تذکرات ما را جدی بگیرند.
مدیرهمدردی (دوشنبه 18 اردیبهشت 91)
تشکرشده 281 در 126 پست
ساناز جان با توجه به تمام حرفات از صبح خواهرانه میگم. حتما یک مشاور برو. شما خودت داری باعث میشی زندگیت خراب بشه . الان که متوجه مشکلت شدی حتما پی درمان باش و سعی کن هرچه زودتر به زندگیت یک سر و سامانی بدی . شما دیگه جوان خام 20 ساله نیستی. با توجه به تجربه هاتون باید خیلی بیشتر از اینها عاقلانه تر و مسلط تر رفتار کنید.
موفق باشید![]()
نازنین غ (دوشنبه 11 اردیبهشت 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)