خیلی رک بهت میگم عزیزم
تو در زندگیه قبلیتم کمی این مشکل رو داشتی و الانم داری
قسمت عمده این مشکل خودتی و خودتی و خودت
رو خودت کار کن
تا می تونی
می خوای حرفای حاج آقا دهنوی رو در مورد شکاک بودن برات بفرستم
ایمیلتو ندارم
تشکرشده 3,442 در 1,036 پست
خیلی رک بهت میگم عزیزم
تو در زندگیه قبلیتم کمی این مشکل رو داشتی و الانم داری
قسمت عمده این مشکل خودتی و خودتی و خودت
رو خودت کار کن
تا می تونی
می خوای حرفای حاج آقا دهنوی رو در مورد شکاک بودن برات بفرستم
ایمیلتو ندارم
[align=center]خوشبخت کسی نیست که مشکلی ندارد
بلکه کسی است که با مشکلاتش مشکلی ندارد .[/align]
eghlima (دوشنبه 01 اسفند 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)