ساناز جان با توجه به تمام حرفات از صبح خواهرانه میگم. حتما یک مشاور برو. شما خودت داری باعث میشی زندگیت خراب بشه . الان که متوجه مشکلت شدی حتما پی درمان باش و سعی کن هرچه زودتر به زندگیت یک سر و سامانی بدی . شما دیگه جوان خام 20 ساله نیستی. با توجه به تجربه هاتون باید خیلی بیشتر از اینها عاقلانه تر و مسلط تر رفتار کنید.
موفق باشید![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)