گلنوش جان منم با شما موافقم. رفتار خانواده همسرم به همسرم ربط نداره. برای همین هم الان زندگیمون خوب شده و دیگه دعوا نداریم. همونطور که همسرم هم اعتقاد داره رفتار پدر من ، به ربط نداره.
ولی من مطمئنم پدرم خیلی خیلی بامعرفتر از این حرفاست که بخواد حال مهمونشو بگیره.
چشم . اگه آقای پدر شوهر به قول شما دست از غرورو کاذبش برداشت و خونه پدرم رفت من هم کوتاه میام ولی اگه بره! تا حالا چندین بار قرار بوده برن و .... هنوز که هنوز توی این 4 سال نرفته.
من فکر می کنم اینطوری میگه خودشو جلوی آقای شوهر خوب کنه. به همسرم هم گفتم. گفتم 4 سال میخواد بره ! هر سری هم بهانه داره. به نظر من اگه کسی واقعا کسی رو دوست داشته باشه و درصدد جبران باشه هرچه زودتر اقدام می کنه نه اینکه هر بار دنبال بهانه باشه.
گلنوش جان این چیزا رو می بینم که دلم باهاشون صاف نمیشه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)