دوست خوبم نه سرد باش نه گرم بلکه متعادل باش.
اگه از همین اول کار تعادل رو نتونی توی زندگیت ایجاد کنی در آینده به مشکل می خوری. به دل خودت رجوع کن وقتی میاد خونه اگه دوست داری ببوسیش و بغلش کنی این کار رو انجام بده اگه او هم مایل بود که هیچ ولی اگه دیدی یکمی شل بغلت کرد بدون دلخوری برو به بقیه کارهات برس و سرتو گرم کتاب خواندن و یا هر کار دیگه بکن. مطمئن باش او وقتی شما رو آویزون خودش ندونه دلش برات تنگ میشه و میاد سمتت.
و دوست خوبم به نظر من زندگی عاشقانه این نیست زن و مرد 24 ساعته هی قربون صدقه هم برن! به نظر من مهم اینکه چقدر همسران برای آسایش همدیگه تلاش کنن و چقدر هوای همو داشته باشن و از همه مهمتر چقدر حرف همو بفهمن. به قول خودتون شوهرتون حتی بیشتر از آقایونی که می بینید داره بهتون محبت می کنه. پس بیخودی هی به خودتون تلقین نکنید که کمبود محبت دارید و ....
محکم باشید و با سیاست زنانه تون تعادل رو همیشه در زندگیتون حفظ کنید[size=large]








[size=large]

علاقه مندی ها (Bookmarks)