RE: شوهر بی مسئولیت من
سلام مهسا جان
چه عجب از این طرفا !
بارها به دوستان دراین سایت و جاهای مختلف گفتم
اگر پیشنهاد بهترین شغل دنیا رو هم بهتون دادن سریع قبول نکنین
وضعیت و خلقیات همسرتون رو بسنجید
مهسا جان با داشتن همسری مثل همسر شما که در حالت عادی هم به راحتی خرجی نمیده این سرکار رفتن شما یه ریسک بزرگه برای زندگیت
به قول معروفهمسر شما نزده میرقصه حالا فرض کن دیگه از درامد تو هم مطمئن شده
زنانی باید برن سرکار که همسرشون به حقوق شرعی و عرفی همسرشون آشنا باشه یعنی بدونه اگر زنش ماهانه بالای 1 میلیارد تومان هم درآمد داشه باشه بازهم وظیفه همسرشه که بش خرجی بده
دقت کن دوست من با توجه به اینکه میگی همسرم بی مسولیته نباید موقیعتی رو به وجود بیاری که اونو بی مسولیت تر از الان بکنه
اینکار شما دقیق یعنی همین
بهتره کمی د مورد سرکار رفتنت تجدید نظر کنی
من هم موقیعت شغلی بسیار عالی داشتم
معلم حق التدریس در مدرسه دولتی با درآمد خوب
اما دیدم ازوقتی که درآمدم بیشتر شده همسرم یا بهم خرجی نمیده یا به سختی میده
اوایل سعی کردم توجیهش کنم و حق حقوقم رو بهش یادآوری کنم
اما دیدم حرف حرفه خودشه
بنابراین برای اینکه این عادت روش نمونه خیل راحت دیگه نرفتم سرکار
مهسا جان سعی کن از تجربیات استفاده کنی
اینی هم که مادرت مدام میگه بهش زنگ بزن ...حد و مرزش رو رعایت کن و خودت مدیریتش کن
تماسهای مکرر ممکنه باعث بی مزه شدن جریان و تماسهای دیر ب دیر باعث دوری ازهمدیگه بشه
موفق باشی
گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.
علاقه مندی ها (Bookmarks)