خانم فرشته مهربان محترم اقای کیوان عزیز
من هم تولدتان رو تبربک می گویم از خداوند متعا ل برای شما سلامتی شادی و موفقیت شما دوست عزیز را خواستارم
تولدتان مبارک![]()
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
خانم فرشته مهربان محترم اقای کیوان عزیز
من هم تولدتان رو تبربک می گویم از خداوند متعا ل برای شما سلامتی شادی و موفقیت شما دوست عزیز را خواستارم
تولدتان مبارک![]()
محمدابراهیمی (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)
تشکرشده 4,467 در 859 پست
تولد این نوگل تازه قدم رو به همه هم تالاریان عزیز تبریک می گم
کی فکر می کرد تو یه همچین شبی چنین فرشته ای پا به عرصه وجود بذاره :)
فرشته مهربون تولدت مبارک
meysamm (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)
تشکرشده 260 در 56 پست
سلام فرشته مهربان:
تولدتون مبارک
اینم کارت تبریک من:
کارت تبریک
از یاد رفته (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)
تشکرشده 8,125 در 1,482 پست
سلام کیوان و فرشته عزیزم:
***تولدتان مبـــــــــــــــــــــــ ــارک ***
امیدوارم هردو شما عزیزان سالیان سال با شادی ..سلامتی و موفقیت زندگی کنید و همیشه گل لبخند روی لبانتان شکوفا باشد.
سارا بانو (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)
تشکرشده 7,657 در 1,487 پست
سلام.
چقدر جالب:)
رابطه ی بین رنگ صورتی و 14 اسفند چی میتونه باشه! :)
منم تولد فرشته و کیوان عزیز رو تبریک میگم.
دختر مهربون (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)
تشکرشده 8,998 در 1,493 پست
فرشته جان
تولدت مبارک عزیزم
آقا کیوان
تولدت مبارک
برای هردوتون آرزوی سلامتی و زندگی سرشار از شادی و موفقیت می کنم!
این 1 دسته گل برای شما و آقا کیوان
bahar.shadi (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)
تشکرشده 1,873 در 399 پست
چه جالب تولددوتامدیرهمزمانه!
تولدت هردوی شمامدیران محترم مبارک باشه.
امیدوارم خورشیدعمرتون تاسالها طلوع کنه.
mahi91 (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)
تشکرشده 5,967 در 1,568 پست
منم تولد صورتیها (آقا keyvan و خانم فرشته مهربان) رو تبریک میگم که نوید امدن بهار رو میدن با اون شکوفه های صورتی رنگشون.
deljoo_deltang (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)
تشکرشده 1,946 در 612 پست
چند تا چیز میشه گفت
بدبینانه: هر دوشون یه نفرن
خوشبینانه:وای چه قشنگ مبارکه و فلان و همه اینا که شما گفتین
حسودانه: تولد منو چرا کسی تبریک نمیگه من کلا شانس ندارم...
حرف مفت زنانه: باز 4 تا مدیر دور هم جمع شدن برای خودشون جشن گرفتن
متفکرانه:عجب!
منتقدانه:به جای کمک به بقیه همش همدیگه رو تحویل نگیریم!
مهربانانه : مبارکه !برای فرشته (با اینکه خودش میدونه)
برای کیوان (امیدوارم اون مقاله ایی که گفتم خونده باشی)
همه افکار با هم میاد تو ذهن من اما ترجیح میدم مهربانهنه و رئوفانه رفتار کنم
جوانه؟؟؟ (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)
تشکرشده 36,137 در 7,447 پست
سلام به همه دوستان گلم
چقدر شرمنده می کنید بابا !!!
خیلی خوشبحالم شده که از 10 روز قبلش تولدم رو تبریک گفتید
عزیزانم 24 اسفند بنده قدم به عرصه این کره خاکی گذاشتم . در ماهی که خوشم میاد ازش . چون پایان زمستان است و آستانه بهار .
از همه شما بخاطر تبریک های پر انرژیتات صمیمانه قدر دانی می کنم . و همه را قلباً ارادت دارم و واقعاً با وجود و فعالیت شماها در تالار بسیار دلگرم میشم .
از یادرفته نازنین کارت تبریکت خیلی قشنگ بود گلم .
فامو جان ، مهربونیت رو عشق است ، همینو داشته باش که این بیشتر بهت میاد و شیرینه . اون یکی تعبیرها در همه چیز بریز دور که مهربونیت قشنگه
محمدابراهیمی ، ویدا@ ،نازنین 1 ، بی نهایت ، hamed65 ، رایحه عشق ، پاییزان2 ، blue sky ، بهار66 ، گلنوش67 ، hadieh ، خارپشت ، از یاد رفته ، سارا بانو ، دختر مهربون ، bahar.shadi ، mahi91 ، deljoo_deltang ،fa mo
از همه شما عزیزان عمیقاً تشکر می کنم
در آستانه نو شدن سال، از خداوند متعال می خواهم که هرچه می خواهید جمله به خیر و خوبی مهیا گردد . ان شاءالله
.
فرشته مهربان (چهارشنبه 11 بهمن 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)