دوست عزیز:
مرسی و ممنون راستش منهم رابطمو خیلی باهاشون کم کردم کم میرمو میام و.... ولی چون شوهرم کارش با پدرش شراکتیه هرروز مامانو باباشو میبینه و اونا همه کارهاشونو به عهده اون یعنی شوهرم میذارن.... به نظرتون اگه با مادرشوهرم رابطه نزذیکه پیدا بکنم و با هم بریم کاراشونو انجام بدن میتونم راش بندازم که خودش کارای خودشو بکنه؟؟؟ یا بی فایده هست؟؟؟![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)