دوست عزیز.
در پست بعدی عنوانی مناسب برای تاپیکت پیشنهاد بده تا مدیران سایت عوضش کنن. وگرنه نتیجه ی لازم رو نمیگیری.
مثلا: مشکل اعتیاد به چت کردن یا . . .
ولی با توجه به حساس بودن مشکلت چند تا نکته رو میگم.
خودت رو تصور کن که پشت فرمونی توی اتوبان 160 تا سرعت داری و چراغای ماشینتو خاموش میکنی.
هر آن ممکنه تصادف کنی و زندگی خودت و مسافرت (همسرت) رو نابود کنی. پس بی درنگ چراغارو روشن کن.
توی موقعیت حساسی هستی و ممکنه خدایی نخواسته چیزی پیش بیاد که آرزو کنی زمان فقط یک ساعت به عقب برگرده.
در مرحله ی اول به خودت قول بده که دیگه وارد چت روم و . . . نشی. برای اینکه بتونی این کارو بکنی خودت رو توی اون ماشینی که گفتم تصور کن.
در اولین فرصت شماره ی موبایلتو تغییر بده. کافیه یک لحظه بی فکری تطرف، تمام زندگیتو نابود کنه.
بشین با خودت فکر کن و فکر کن و ببین دقیقا چرا این کارو میکنی. ممکنه لازم بشه از مشاور کمک بگیری. تلاش کن و راه درست رفع نیازهاتو پیدا کن.
باز هم میگم چراغارو روشن کن، هیجان و ریختن دل چند ثانیه ای، ارزش باختن کل زندگیتو نداره.








علاقه مندی ها (Bookmarks)