قطعا احساسات نیازه و لازمهی خوشبختیه ولی این احساسات نباید جلوی منطق رو بگیره و باعث بشه که شما
مشکلات یک رابطه رو نبینی و یا اینکه اگر هم میبینی بخاطر احساساتش ازشون بگذری
شنیدی میگن طرف عشق کورش کرده واقعا یه زمانی هشت که آدم کور میشه و خیلی مشکلات رو نمیبینیه
کر میشه و اصلا حرف و راهنمایی ها رو نمیشنوه اینا همه بخاطر اینه که احساسات بهش غلبه کرده و نمی تونه تصمیم بگیره در اصل میدونه داره اشتباه میکنه ولی توان اینو نداره که احساساتش رو کنار بزاره اینجاست که عقل کامل میره کنار








علاقه مندی ها (Bookmarks)