ببینید اول از همه باید با خودتون رو راست باشین چون اگه با خودتون رو راست نباشین حتی مشاوره هم نمیتونه بهتون کمک کنه
همیشه وقتی دو نفر با هم در ارتباط هستند یک سری تضاد هایی درشون وجود داره و این غیر قابل اجتناب شما نمی تونی بگی یک نفر باشه که 100 در 100 با من یکی باشه و همونی باشه که من میخوام و حتی گاهی ما ادمها یک سری معیارهایی برای انتخاب داریم که بعد از آشنایی با یک نفر این معیارهای کمی تغییر میکنه
باید ببینید که اون چیزهایی که میگید که این خانم نداره و برای شما معیار انتخاب بوده الان داره شما رو اذیت میکنه و باعث رنجشتون میشه یا نه ؟؟؟؟ یا اینکه شما فقط به واسطهی اینکه دوستش دارین از خواسته و معیارتون گذشتین؟؟؟ببینید احساسات تو این مرحله میتونه یکم خطرناک باشه چون بعد از ازدواج همهی این احساسات و هیجاتان 50 درصدش فروکش میکنه !! نمیگم که بعد از ازدواج عشقتون کم میشه نه به هیچ وجه ولی بعد از ازدواج جنبههای منطقی زندگی خودشونو بیشتر نشون میدن و اگه اون موقع این قضیه اذیتتون کنه و نتونید باهاش کنار بیایید براتون دردآور میشه
خواستههاتونو اولویت بندی کنیدو ببینید کدوم یک از نکات براتون تو اولویته
آیا نکات مثبت این خانم میتونه اون نکاتی که نداره برای شما رو پوشش بده ؟؟؟؟
یادتون باشه نباید انتظار داشته باشید ایشون عاشق شما باشه و بخاطر شما تغییر کنه این اتفاق نخواهذ افتاد
از خودتونم انتظار نداشته باشد چون که یک نفر رو دوست دارین همیشه نقش آدمی رو بازی کنید که بخاطر عشقش از همه چیز میگذره چون بازم این اتفاق نمیافته اینجاست که باید منطقی باشید ببینید اولویت برای انتخابتون کدومه؟؟؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)