من اصلا نمیخوام بحث رو به حاشیه بکشونم و از مسیرش منحرف کنم
ولی از آقایون تالار خواهش میکنم یکم آرومتر
شما تا زمانی که زن نباشین هرچقدر هم که ادعا کنین نمیتونید درک کنید یک زن رو
گفتنش واسه آقایون راحته چون چیزی به عنوان بکارت ندارن و نیازی نیست که چیزی رو ثابت کنن و تازه اصلا کسی ازشون نمی خواد که ثابت کنن
کار scret عزیز قطعا اشتباه بوده و این رو خودش هم فهمیده و الان هم بهترین کار برایش اینه که با این آقا قطع رابطه کنه و حتی کسی ازش نمی خواد که دروغ بگه و بخواد کسی رو فریب بده
می تونه با کسی ازدواج کنه که با این قضیه مشکلی نداره و ...
ولی آیا آقایونی که قبلا رابطه داشتند در کمال صداقت میآن همه چیز رو میگن ؟؟؟؟؟؟؟
مطمئنا نه چون چیزی رو از دست ندادن که بخوان واسش دلواپس باشن








علاقه مندی ها (Bookmarks)