به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 40
  1. #21
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 22 تیر 94 [ 22:58]
    تاریخ عضویت
    1390-1-26
    نوشته ها
    770
    امتیاز
    14,787
    سطح
    78
    Points: 14,787, Level: 78
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 63
    Overall activity: 69.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    4,357

    تشکرشده 4,467 در 859 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: بکارتمو از دست دادم!چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    سلام دوست عزیز
    بابت اتفاقی که براتون افتاده متاسف شدم، باهاتون همدردی میکنم
    حرف خاصی با شما ندارم روی سخنم با دوستانی هست که شما رو ترغیب به ترمیم میکنن

    چطور میتونین به همین راحتی دیگران رو به دروغ گفتن تشویق کنین؟!
    بله من دختر نیستم، احتمالا ایشون خیلی عذاب میکشن، شرایط خیلی سختی دارن
    و نگران اینده شون هستن
    اما این دلیل نمیشه که بخوان با فریبکاری و دروغ گویی مشکلشون رو حل کنن
    من اصلا پیشنهاد نمی کنم، که اگر احیانا بعدا تصمیم به ازدواج گرفتن، همه جزییات رابطه شون رو با خواستگارشون مطرح کنن
    قطعا این کار عاقلانه ای نیست
    اما اینکه بخوان با ترمیم کردن، بعدها به خواستگارشون ثابت کنن که باکره هستن، این درغگویی محضه
    دروغ ها و فریبکاری هایی اینچنینی، بیشتر از همه اثر روانی مخربی روی خود دختر داره
    نمی دونم
    ولی اگر من یک همچین شرایطی داشتم، هیچوقت به جراحی فکر نمی کردم
    واگر خواستگار اینده من، اینقدر این مسئله براش مهم بود، که به گرفتن گواهی سلامت بکارت اصرار داشت
    با توجه به شرایطی که داشتم، قطعا با این فرد ازدواج نمی کردم
    ترجیح میدادم با کسی ازدواج کنم که قبلا رابطه ای رو تجربه کرده باشه، حالا نه لزوما رابطه جنسی حتی یه رابطه دوستی محدود

    درد امروز ما دروغگوییه
    واگیرداره:(

  2. 22 کاربر از پست مفید meysamm تشکرکرده اند .

    meysamm (پنجشنبه 24 فروردین 91), اثر راشومون (سه شنبه 22 اسفند 91)

  3. #22
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 تیر 95 [ 16:53]
    تاریخ عضویت
    1390-8-28
    نوشته ها
    744
    امتیاز
    8,604
    سطح
    62
    Points: 8,604, Level: 62
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,594

    تشکرشده 1,946 در 612 پست

    Rep Power
    90
    Array

    RE: بکارتمو از دست دادم!چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ضمن اینکه با حرف خارپشت موافقم
    به نظرم این رابطه تاثیرش روی آینده شما به طور عمیق خواهد گذاشت
    اگه بخوای رابطه رو قطع کنی در صورتی که من اعتقاد دارم خودت رو الان همسر اون باید بدونی و سعی کنی مشکلاتتون حل کنید اگه اون تو رو میخواد واگه نخواد که راهی برات باقی نمیمونه
    این نظرم کارشناسانه نیست اما واقعا احساس میکنم حفظ یک رابطه به صورت درست(ازدواج) خیلی بهتر و کم آسیب تره تا تموم کردن اون رابطه و شروع رابطه جدید و ازدواج با یکی دیگه.

    و برای تو و دوستانی که شرایط مشابه دارن
    و بهتره هر گز نخوای مخفیش کنی و اگه خانواده در جریانن میتونی بگی یه نامزدی ناموفق داشتی که طی اون بکارت از بین رفته و خوب جون های الان خیلی روشن فکرن و اگه خودت با خواستگارت به تفاهم بررسی میتونی این مساله رو فقط به خودش و نه خانوادش بگی(درست ترین راه) واقعا راسته که اگه بخوای به صورت راز نگهش داری تحمل سنگینی حفظ راز خیلی سخته

    و در ضمن با توجه به چیزایی که من میدونم دکترهای زنان گواهی بکارت رو صادر میکنن و حتی گاهی بدون معاینه
    به هر حال دکتری میتونی پیدا کنی که بت این گواهیو بده(حتی اگه بکارت نداشته باشی) .این گواهی معمولا برای بستن دهن خانواده هایی که خیلی سنتی فکر میکنن و ارزش قانونی نداره.
    اما اون گواهی اصلی که در صورت بروز مشکل در زندگی آینده برات سندیت داره و فقط و فقط پزشک قانونی میده که در اون صورت حتی اگه ترمیم کرده باشی حتی اگه رابطه آسیب کمی زده باشه باز هم پزشکی قانونی متوجه میشه و هر گز نمیتونی از دید اونا مخفی کنی.
    بازم من فکر نمیکنم با این حجم اطلاعاتی که در اختیار مردهای ایرانی قرار داره و مخصوصا پسرهای جوون هست بتونی با یه گواهی خواستگارتو گول بزنی و اصلا اصلا به ریسکش نمیارزه ...

    درسته میگن روابط قبلیتونو تا جایی که ممکنه نگین اما تا جایی که ممکنه و همسر بعدا با خبر نشه اما اگه طوری ممکنه حتی 10 درصد به گوشش برسه بهتره گفته شه به نظرم این چیزیه که همسرت میفهمه و اصلا جای ریسک نداره
    چون مردی که براش مهم نباشه اگه بدونه از قبل بازم براش مهم نیست و مردی که براش مهم باشه اگه بعدا بفهمه دروغ گفتی بیچارت میکنه و اگرم نفهمه این دینیه که تو بر گردن داری.

    خانومیو میشناسم که طلاق گرفته بود از همسرش اونم با یه بچه و علت طلاقشونم شکی بود که همسرش بش داشت و فکر میکرد خانوم خیانت کرده. کدوم مردی با زنی که به اتهام خیانت طلاق داده شده ازدواج میکنه؟ اما خانوم بعد طلاق تو کمتر از یک سال با یک مرد فوق العاده که همه چیز زندگیشو میدونست ازدواج کرد و حتی بچشو کامل پذیرفت .مطمئن باش هیچ کار خدا بی حکمت نیس و انسانم آفریده شده برای اینکه بش رحمت بشه فقط کافیه درست رفتار کنیم و راه توبه هم همیشه بازه...

    موفق باشی انقدرم فکرای الکی نکن به خودت برس اعتماد به نفس داشته باش رو زندگیت تمرگز کن و خوب زندگی کن از گذشته درس بگیر مطمئن باش آدم خوبیو که میخوای جذب میکنی .

  4. 4 کاربر از پست مفید جوانه؟؟؟ تشکرکرده اند .

    اثر راشومون (سه شنبه 22 اسفند 91), جوانه؟؟؟ (چهارشنبه 23 فروردین 91)

  5. #23
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 30 اردیبهشت 91 [ 14:13]
    تاریخ عضویت
    1390-10-04
    نوشته ها
    29
    امتیاز
    1,114
    سطح
    18
    Points: 1,114, Level: 18
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 15 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بکارتمو از دست دادم!چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    بحث گرفتن گواهی نیست راستش همچین چیزیو خیلی کم شنیدم و تو خونواده ی من اصلا همچین کاری مرسوم نیست
    درسته شاید اولش قبول کنن و کنار بیان اما از این میترسم که بعدا سرزنش بشم و از این قضیه مثل پتک بشه برام
    نمی تونم با خونوادم در میون بذارم
    گفتم که مشاوره ام گفته بود که این رابطه رو نه تموم کنم نه قطعی اما خودم خسته شدم
    یعنی شما میگین بازم کوتاه بیام؟؟؟؟؟ دیگه زیادی روم سوار میشه
    بر فرض که گواهی الکی بگیرم بعدش که میفهمه خبری نیس



  6. #24
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 بهمن 04 [ 07:55]
    تاریخ عضویت
    1389-9-14
    نوشته ها
    430
    امتیاز
    15,799
    سطح
    80
    Points: 15,799, Level: 80
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,069

    تشکرشده 2,080 در 437 پست

    Rep Power
    59
    Array

    RE: بکارتمو از دست دادم!چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    برای دوستان عزیزی که ایشون رو به دروغگویی و فریبکاری تشویق کردند فقط یک کلمه میتونم بگم:
    متاسفم

    دوست عزیزم یعنی چی که دوباره کوتاه بیای؟ مگر شما کجا کوتاه اومدین تو این رابطه؟
    میشه واضح تر توضیح بدین که شما دقیقا در کجای رابطه کوتاه اومدین و ایشون چه کردند و ...
    اینطوری راحت تر میشه صحبت کرد

    اینایی که داری میگی که ظاهربین هستند و اینا عیب هست اما قابل اغماضه! به هر حال هر کسی یه ایراداتی داره. اینکه ایشون کارشون درست نیست یا درسشون چه جوریه و اینها هم میشه "شرایط ایشون" نه عیبهای ایشون!
    بشین کامل و با تامل و بدون فکر کردن به از دست دادن بکارت و این حرفا به شرایط پیش روی شما و این آقا فکر کن! ببین میتونی شرایط ایشونو قبول کنی به طور کامل با تمام سختیهاش یا نه؟
    درضمن فکر نکن هر کس برای تو میاد حتما شرایطش بهتر از اینه!

    شما جوونی و احتمال اینکه مردهای بعدی که برای خواستگاری شما اقدام میکنند هم همین شرایط نامزد فعلی شما رو داشته باشند بالاست احتمالا اکثرا یا تازه ارشدشون رو تموم کردن و هنوز نه سربازی رفتن نه کار دارن ! یا اینکه هزارتا مشکل دیگه دارند ...
    البته نه اینکه شما باید بسوزی و بسازی اصلا و ابدا!
    اگر واقعا اخلاقای خیلی بدی داره که ما ازش بی اطلاعیم یا اینکه تحت هیچ شرایطی نمی تونی شرایط ایشون رو قبول کنی یه نه بگو و خودتو خلاص کن! به خواستگار بعدیت هم بگو یه نامزدی ناموفق داشتی و بکارتت رو از دست دادی و ... اصلا نگو فریب خوردم!
    بگو اشتباه کردم!! قبول دارم شما لطف کنید به کسی نگین و خودتون در این مورد تصمیم بگیرید. فریب یعنی چی؟ من نمیفهمم چرا تا پای رابطه ی جنسی میاد وسط همه ی انگشتای اتهام میره سمت پسرای بدبخت! پسره که بهش تجاوز نکرده ایشون با رضایت وارد این رابطه شدن.
    مگه بچه ی 10 ساله ای که فریب خورده باشی! به نامزد فعلیت هم اصلا و ابدا نگو منو فریب دادی و الت میکنم و بلت میکنم و ...
    با این حرفا اگر الان هم تصمیم به ازدواج دارن قطعا پشیمون میشه از ازدواج با شما!!

    البته اگه من پسر بودم پشیمون میشدم!

    شما اشتباه کردی! خدای مهربون هم میبخشتت مطمئن باش کمکت هم میکنه اما به شرطی که باور داشته باشی شما و نامزدتون هر دو در این رابطه سهیم بودین چه درست چه غلط! و تمام تقصیرا گردن ایشون نیست! و به خدا توکل کنی و یادت باشه در یک حدیثی فرمودند (البته من دقیق یادم نیست)
    کسی که بخواهد با دروغ کاری را پیش ببرد به شکست میخورد! یه چیزی تو این مایه ها بود (خدایا توبه من نمیخوام جعل حدیث کنم ولی مضمون حدیث این بود دیگه شما خنگی منو ببخش )

  7. 9 کاربر از پست مفید yasa تشکرکرده اند .

    yasa (چهارشنبه 23 فروردین 91), اثر راشومون (سه شنبه 22 اسفند 91)

  8. #25
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 بهمن 92 [ 23:55]
    تاریخ عضویت
    1389-10-14
    نوشته ها
    2,086
    امتیاز
    11,615
    سطح
    70
    Points: 11,615, Level: 70
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    12,283

    تشکرشده 12,257 در 2,217 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بکارتمو از دست دادم!چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    سلام،

    نقل قول نوشته اصلی توسط خارپشت
    چطور میتونین به همین راحتی دیگران رو به دروغ گفتن تشویق کنین؟!
    ...
    دروغ ها و فریبکاری هایی اینچنینی، بیشتر از همه اثر روانی مخربی روی خود دختر داره


    خانم scret،

    مسئله ی اصلی رابطه ی فعلی شما با این آقاست و باید اول فکری به حال این رابطه بکنید.
    الآن فرصت مناسبی نیست که به این فکر کنید که اگر با ایشون ازدواج نکردید، نیاز به ترمیم دارید یا خیر.
    ضمن اینکه همانطور که خارپشت و یاسا گفتند، این کار اگر به قصد پنهان کردن رابطه ی رخداده و دروغگویی باشد، نوعی فریبکاری به حساب می آید و به هیچ وجه توصیه نمی شود. در همین تالار داشتیم تاپیک هایی که در اثر این مسائل زندگی افراد بعد از ازدواج به خاطر عذاب وجدان و یا پی بردن یکی از دو طرفین به قضیه به هم ریخته.

    از دوستان هم تقاضا داریم که دیگر در این رابطه صحبتی به میان نیاورند.

    متاسفانه چون طرح مشکل شما در 3 تاپیک پراکنده شده، نظر دادن رو برای اعضا سخت کرده.
    ضمن اینکه اگر در همان انجمن دختر و پسر جستجو کنید، تاپیک های مختلفی داریم که کارشناسان به موارد مشابه شما مشاوره داده اند.

    البته در تاپیک های قبلی شما هم فرشته مهربان پاسخ دادند.

    اگر الآن سوال شما این هست که چطور باید بکارت رو ترمیم کنید، این سایت کمکی به شما نمی تواند بکند. و اگر سوالتون این هست که اصلاً باید این کار رو بکنید یا خیر، به شما می گویم فعلاً عجله ای نکنید و اول تصمیمی اساسی برای این رابطه بگیرید. باید برای این تصمیم مهم فکرتان آزاد باشد.

    اگر به صلاح هست و منطقی به این نتیجه رسیدید که انتخاب صحیح هست، ختم به ازدواجش کنید. وگرنه از این رابطه بیرون بیایید.

    موفق باشید.

  9. 7 کاربر از پست مفید hamed65 تشکرکرده اند .

    hamed65 (چهارشنبه 23 فروردین 91)

  10. #26
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 آذر 96 [ 10:48]
    تاریخ عضویت
    1389-5-14
    نوشته ها
    376
    امتیاز
    8,441
    سطح
    61
    Points: 8,441, Level: 61
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,178

    تشکرشده 1,175 در 313 پست

    Rep Power
    53
    Array

    RE: بکارتمو از دست دادم!چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    scret گرامی،

    امیدوارم که زودتر مشکلت حل بشه،

    به نظره من،

    - یا این رابطه رو تموم کن، و خیلی سریع به فکر ترمیم باش!

    - یا این که توپ رو بنداز تو میدون این آقا، ببینیم چطوری می خواد بازی کنه، ولی این بازی، باید مدت دار باشه ها، یعنی اگه دیدی اقدامی نکرد، خداحافظ.

    شاید خیلی ها ندونن که تو این جامعه ی ما، به دختری که بکارتش رو از دست داده چطوری نگاه می شه! اما به نظره من، اگه خانوادتون و اطرافیانتون قبول این موضوع براشون سخته، صد در صد ترمیم کن!

    تو خانواده های مختلف، دیدی که به بکارت می شه، متفاوت هست، شما باید ببینی که تو کدوم دسته قرار داری، آیا خانوادت بکارت داشتن رو مسخره می کنن یا بکارت نداشتن رو!

    اشتباه کردی، تاوانش رو دادی و خواهی داد، این رو مطمئن باش، اما نذار تا آخره عمرت، هر مردی که از کنارت رد می شه، بهت بگه مکان دارما!!!!!!!! نذار خانوم های اطرافت، شوهراشون و پسراشون رو از دور و برت بدزدند! نذار به چشم یه خانوم خراب بهت نگاه کنن!

    تویی که تصمیم می گیری!


  11. 3 کاربر از پست مفید ایوب تشکرکرده اند .

    ایوب (چهارشنبه 23 فروردین 91)

  12. #27
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 بهمن 91 [ 11:43]
    تاریخ عضویت
    1390-1-09
    نوشته ها
    237
    امتیاز
    2,402
    سطح
    29
    Points: 2,402, Level: 29
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    818

    تشکرشده 848 در 197 پست

    Rep Power
    39
    Array

    RE: بکارتمو از دست دادم!چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    سلام دوستان خوبم
    سلام scret عزیز

    من ازتون خواهش میکنم اینقدر زود و یک طرفه به قاضی نرید.
    به نوبه خودم از دوستانی که فکر میکنن من تشویق به دروغگویی و فریبکاری کردم، عذرخواهی میکنم. از همه آقایون محترم تالار.
    خدا شاهده که اینطور نیست. همون جا هم گفتم که این موضوع واقعا نمیتونه از طرف یه مرد درک بشه.
    دروغ واقعا بد و نفرت انگیزه و زندگی که با دروغ آغاز بشه ، چیزی جز یه ترس همیشگی نسیت. اما واقعا چه فکر میکنید؟؟؟
    فکر میکنید ماها آدمهای دروغگویی هستیم؟؟ فکر میکنید از این شرایط لذت میبریم؟ فکر میکنید واقعا آسونه چنین تصمیمی گرفتن؟؟؟؟؟؟ من هرگز هرگز هرگز خدا شاهده که اشتباه خودم و امثالم رو توجیه نمیکنم.
    اما من حق داشتم تو این جامعه زندگی کنم یا نه؟ من حق نفس کشیدن ، کار کردن ، درس خوندن و ... داشتم یا نه؟؟
    به خدا شما حتی نمیتونید تصور کنید که برای یه دختر چقدر زجر بزرگیه و چطور مثل موریانه از درون آدمو میخوره و داغون میکنه و تازه دستت به هیچ جا بند نیست و نمیتونی به کسی بگی که تو دختر نیستی و ادای دوشیزه بودن در بیاری.
    به هر حال انتظار ندارم اعضای محترم تالار این درد رو درک کنن . ماها متاسفانه دردهای دیگه رو میتونیم درک کنیم. به کوچکترین ناراحتی چشمهامون نمناک میشه از رنج دیگران . اما چشممونو رو دردی که آروم و بی صدا روح یه دخترو میجوه و یه روز میرسه که با یه تلنگر کوچیک نابودش میکنه میبندیم.
    اما چیزی که میتونید درک کنید اینه که من اگر دیگه باکره نیستم ، به جرم عاشقی یه مرد بود.

    scert عزیز خواهش میکنم اون رابطه رو رها کن.
    بهار شادی راست میگن. ترمیم روحت حیلی مهمتر از ترمیم جسمت هست.

  13. 8 کاربر از پست مفید mehrabooni تشکرکرده اند .

    mehrabooni (شنبه 26 فروردین 91)

  14. #28
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 25 اردیبهشت 92 [ 09:40]
    تاریخ عضویت
    1389-7-21
    نوشته ها
    715
    امتیاز
    7,206
    سطح
    56
    Points: 7,206, Level: 56
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 144
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    1,662

    تشکرشده 1,673 در 522 پست

    Rep Power
    87
    Array

    RE: بکارتمو از دست دادم!چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    خانوم مهربونی عزیز،همه میفهمن که شما چی میگین،البته شاید چون ما مثل شما واسه خودمون این اتفاق نیفتاده،کمتر از شما درک کنیم اما شرایط جامعه و دید اطرافیان رو کاملا میتونیم حدس بزنیم.
    و اینو هم میدونیم که اگه شما به ترمیم و ... فکر میکنید، برای دروغگویی و فریبکاری نیست بلکه برای از بین برد دید منفی دیگران،کم کردن عذاب وجدان،کاهش ترس و اضطراب و بهبود شرایطتون و.... این حرف رو میزنید.

    اما مطمئنید که شرایطتتون بهبود پیدا میکنه؟یک التیام موقت نیست؟

    فرضا الان این موضوع با این راهکار حل شد و شما هم یک ازدواج خوب داشتید،آیا تضمین میکنی که شوهرت از این قضیه مطلع نمیشه؟

    به این فکر کردی که اگه مطلع شه چی میشه؟

    فکر نمیکنی اون طوری دوبرابر ازت عصبانی میشه،یک اشتباه اولت رو با اشتباه بزرگتری جبران نکردی؟

    اصلا شوهرت رو هم بی خیال،خودت دیگه عذاب وجدان نداری از پنهان کاری که کردی؟حال و روز روزای اولت رو یادته؟

    اگر همین قضیه برای شوهرت میبود،چه حسی پیدا میکردی؟

    بهتر نیست به این ایمان داشته باشیم ،که اگه واقعا توبه کنیم همون خدایی که توبمونو قبول میکنه همون خدا هم کمکمون میکنه و دلیلی نداره یک اشتباه دیگه انجام بدیم وحقیقتو کتمان کنیم؟

    میتونی همه کارهایی که ایوب گفت رو انجام بدی،اما از همسر آیندت هم کتمان نکنی.
    [align=center]خدايا آن گونه زنده ام بدار كه نشكند دلي از زنده بودنم
    و آن گونه بميران كه كسي به وجد نيايد از نبودنم...
    [/align]

  15. 3 کاربر از پست مفید آفتاب همدرد تشکرکرده اند .

    آفتاب همدرد (چهارشنبه 23 فروردین 91)

  16. #29
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 تیر 91 [ 11:23]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    نوشته ها
    1,019
    امتیاز
    7,536
    سطح
    57
    Points: 7,536, Level: 57
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    650

    تشکرشده 657 در 204 پست

    Rep Power
    119
    Array

    RE: بکارتمو از دست دادم!چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    من اصلا نمی‌خوام بحث رو به حاشیه بکشونم و از مسیرش منحرف کنم
    ولی از آقایون تالار خواهش می‌کنم یکم آروم‌تر
    شما تا زمانی که زن نباشین هرچقدر هم که ادعا کنین نمیتونید درک کنید یک زن رو
    گفتنش واسه آقایون راحته چون چیزی به عنوان بکارت ندارن و نیازی نیست که چیزی رو ثابت کنن و تازه اصلا کسی ازشون نمی خواد که ثابت کنن
    کار scret عزیز قطعا اشتباه بوده و این رو خودش هم فهمیده و الان هم بهترین کار برایش اینه که با این آقا قطع رابطه کنه و حتی کسی ازش نمی خواد که دروغ بگه و بخواد کسی رو فریب بده
    می تونه با کسی ازدواج کنه که با این قضیه مشکلی نداره و ...
    ولی آیا آقایونی که قبلا رابطه داشتند در کمال صداقت میآن همه چیز رو میگن ؟؟؟؟؟؟؟
    مطمئنا نه چون چیزی رو از دست ندادن که بخوان واسش دلواپس باشن

  17. 4 کاربر از پست مفید bloom تشکرکرده اند .

    bloom (شنبه 26 فروردین 91)

  18. #30
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: بکارتمو از دست دادم!چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    scret عزیز

    من هم با نظر آقا حامد موافقم و شما نمی توانی از این سایت نحوه ترمیم را جستجو کنی!

    بهتر است بیشتر به جای فکر کردن به جسمت بیشتر به دنبال صدمه ای که به روحت وارد شده باشی!



    یادت باشد اصل صداقت را حتی در صورت عمل جراحی با همسرت رعایت کنی! و قصد فریب نداشته باشی...


    بیشتر دنبال این باش که روحت را به آرامش برسانی و خودت را از لحاظ روحی درمان کنی!

    چون کسی که به دنبال توبه و بازگردندان پاکی روحش باشد خداوند هم او را کمک می کند و راه سعادت را به او

    نشان می دهد!

    ===========================================

    سوره مائده ، آیه 16

    يَهْدِي بِهِ اللّهُ مَنِ اتَّبَعَ رِضْوَانَهُ سُبُلَ السَّلاَمِ وَيُخْرِجُهُم مِّنِ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ بِإِذْنِهِ وَيَهْدِيهِمْ إِلَى صِرَاطٍ مُّسْتَقِيمٍ

    "خدا به آن کتاب ، هر کس را که از پی رضا و خشنودی او راه سلامت پوید هدایت کند

    و او را از تاریکی جهل و گناه بیرون آورد و به عالم نور داخل گرداند و به راه راست (سعادت) وی را

    رهبری کند!"

    ===========================================

    این آیه پر از وعده های زیباست و لطف بی نهایت پروردگار را به ما نشان می دهد و سراسر

    مملو از امواج مثبت و بشارت است به ما انسانهای جایز الخطا می گوید که اگر بخواهیم ازین پس به

    درستی زندگی کنیم و راه حق را بپوییم ، خداوند ما را هدایت می کند و ما را از حضیض ذلت به

    اوج سعادت می رساند و به ما مژده و بشارت و امید می دهد!

    این ها را گفتم که بگویم اگر این فرد ادم مناسبی نیست از این رابطه سریع تر بیرون بیا و به فکر درمان روح و روانت

    باش.

    موفق باشی عزیز دل







  19. 6 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (چهارشنبه 23 فروردین 91)


 
صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نمیدونم موندنم برای بچه ام بهتره یا رفتنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    توسط مهرسا مامان در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: یکشنبه 03 دی 96, 13:59
  2. می ترسم ، شاقلی نمی بخشه چه کار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    توسط ارشیدا در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 22 دی 91, 15:35
  3. به کدامین گناه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    توسط بیگناه در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 تیر 89, 10:41
  4. کسی نمی خواد کمکم کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    توسط سکوت عشق در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 02 دی 87, 13:02
  5. چرا غم دست بر نمی دارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    توسط طلایه در انجمن اعتماد به نفس
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: شنبه 27 مهر 87, 16:46

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:49 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.