خیلی ممنون که زود جواب دادین.
یه مشکلی که من تو این 3 سال داشتم همینه دیگه.
ایشون میگن من به مشاوره احتیاج ندارم.همیشه به من میگه مشکل از خودته و تو باید اصلاح بشی
اگه تماس بگیرم مطمئنم نمیاد.اون واسه هر کاری از مامانش مشاوره میگیره