خیلی ممنون که زود جواب دادین.
یه مشکلی که من تو این 3 سال داشتم همینه دیگه.
ایشون میگن من به مشاوره احتیاج ندارم.همیشه به من میگه مشکل از خودته و تو باید اصلاح بشی
اگه تماس بگیرم مطمئنم نمیاد.اون واسه هر کاری از مامانش مشاوره میگیره![]()
تشکرشده 151 در 59 پست
خیلی ممنون که زود جواب دادین.
یه مشکلی که من تو این 3 سال داشتم همینه دیگه.
ایشون میگن من به مشاوره احتیاج ندارم.همیشه به من میگه مشکل از خودته و تو باید اصلاح بشی
اگه تماس بگیرم مطمئنم نمیاد.اون واسه هر کاری از مامانش مشاوره میگیره![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)