الان دلم ميخواد به عقب برميگشتم
به اون شب انتخاب اون شبي كه سرنوشتمو دادم دست ديگران
اون شبي كه برحسب عادت هميشگي و خجالتي بودن لال شدم و
گذاشتم ديگران برام تصميم بگيرن
ولي افسوس كه گذشته ها گذشته.....................
تشکرشده 4,874 در 1,141 پست
الان دلم ميخواد به عقب برميگشتم
به اون شب انتخاب اون شبي كه سرنوشتمو دادم دست ديگران
اون شبي كه برحسب عادت هميشگي و خجالتي بودن لال شدم و
گذاشتم ديگران برام تصميم بگيرن
ولي افسوس كه گذشته ها گذشته.....................
گلنوش67 (چهارشنبه 30 فروردین 91)
تشکرشده 4,874 در 1,141 پست
نوشته اصلی توسط غریب آشنا
نوشته اصلی توسط غریب آشنا
گلنوش67 (یکشنبه 27 فروردین 91)
تشکرشده 950 در 237 پست
امروز دلم می خواد بارون بباره و من و همسرم بریم زیر بارون با هم قدم بزنیم.نفس بکشیم توی هوای بارونی و لذت ببریم از داشتن خدای مهربون.
.................................................. .................................................. .......
گلنوشم!
ناراحتی ؟!
صحبتهای من بر پایه نظرات شخصی ام می باشد و در زمینه مشاوره تخصصی ندارم
[size=medium]
مردم هرگز خوشبختی خود را نمیشناسند
اما خوشبختی دیگران همیشه در جلو دیدگان آنهاست
[/size]
tasnime_elahi (پنجشنبه 11 اسفند 90)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
امروز دلم میخاست
تو تالار همه دوستان و کارشناسان بودند و از این سوت و کوری درمیامد
جای همه بچه ها خالیه
khaleghezey (سه شنبه 17 تیر 93), ویدا@ (جمعه 04 فروردین 91)
تشکرشده 4,874 در 1,141 پست
امروز دلم میخواد داد بزنم و همه رو تو شادی خودم شریک کنم
خداجون شکرت.................
khaleghezey (سه شنبه 17 تیر 93), گلنوش67 (شنبه 05 فروردین 91)
تشکرشده 657 در 204 پست
[color=#32CD32]من امروز خیلی خوشحالم
امروز دلم میخواد همه مثل من خوشحال باشن
![]()
bloom (چهارشنبه 30 فروردین 91)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
من امروز انقدر خوشحالم که فکر میکنم کشش این همه شادی رو ندارم
خدای مهربونم بینهایت ممنونم مثه همیشه مراقبم باش
به چشم من امروز همه چی قشنگه
دلم میخواد همه این شادی رو تجربه کنن
فال حافظ هم حرف نداره مژده این خوشحالی رو بهم داده بود ارادتمندتیم حافظ جون![]()
ویدا@ (چهارشنبه 30 فروردین 91)
تشکرشده 8,211 در 1,575 پست
امروز دلم می خواد زودتر بگذره فردا بشه .روز خیلی سختی را در پیش دارم.
بی نهایت (چهارشنبه 30 فروردین 91)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
دلم میخواد این حال خوبی که دارم همیشه کنارم باشه
دلم میخواد همه مثه من خوشحال باشن![]()
ویدا@ (چهارشنبه 30 فروردین 91)
تشکرشده 2,080 در 437 پست
خوش به حال ویداجون
امروز دلم میخواد ...
اصلا نمیدونم دلم چی میخواد
از بس که میخواد و هیچ کدومش ممکن نیست!
به قول سعدی:
رنجوری را گفتند دلت چه میخواهد گفت : آنکه دلم چیزی نخواهد!!
yasa (پنجشنبه 31 فروردین 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)