به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 33
  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 21 اردیبهشت 92 [ 12:37]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    نوشته ها
    1,234
    امتیاز
    8,567
    سطح
    62
    Points: 8,567, Level: 62
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 183
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    277

    تشکرشده 281 در 126 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چیکار میشه کرد تا موافقت هسمر برای بچه دارشدن را گرفت.

    ساناز حون راستش نمی دونم چی بگم. منم الان بچه میخوام ولی آقای شوهر دست دست می کنه. البته اون نمیگه نه. میگه سال دیگه. ولی در مورد شما واقعا نمی دونم. مشاوره رفتی؟ و اینکه چطور جلوگیری میکنی؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید نازنین غ تشکرکرده است .

    نازنین غ (یکشنبه 27 فروردین 91)

  3. #12
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 12 مهر 91 [ 15:21]
    تاریخ عضویت
    1390-11-01
    نوشته ها
    208
    امتیاز
    1,710
    سطح
    24
    Points: 1,710, Level: 24
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 90
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    194

    تشکرشده 194 در 102 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چیکار میشه کرد تا موافقت هسمر برای بچه دارشدن را گرفت.

    راستش خوش خبر جان، جدای از احساس نا امنی من واقعا بچه خیلی دوست دارم مخصوصا دختر، بهش گفتم آرزوی منه که دختر داشته باشم و اگه تو منو محروم کنی همیشه نفرینت میکنم ولی میگه گرفتاریه مگه بچه میخواد برای ما چیکار کنه؟ شوهرم بچه نداره، تعجب میکنم چطور اصلا بچه نمیخواد! راستش خانواده اش از قبیل خواهر یا برادرهایی که حتی سالها از شوهرم بزرگترن بخاطر اینکه ما دونفر شاغلیم و وضع مالی خوبی داریم و بچه نداریم همش از شوهرم طلب پول میکنن و هرچیزی که ما توی زندگیمون بخریم اونها همش پیش ما ناله میکنن که همسرم مجبور بشه به اونها هم پول بده ولی اگه ما بچه داشته باشیم دیگه کسی از ما طلبکار نمیشه میگن خودشون بچه دارن و خرج زندگیشون بالاست.
    نازنین جان شوهر منم از اول میگفت یک سال دیگه یا چند ماه دیگه تا الان که کلا منصرف شده، نه پیش مشاور نرفتم ولی من توی تاپیک های قبلیم نوشته بودم که مقداری شوهرم رو کنترل میکنم شاید علتش این باشه آخه یک وقت توی حرفهاش به من گفت اگه بچه دار بشیم تو فشارتو روی من بیشتر میکنی. نازنین جان شما چندسالته؟؟ چند ساله ازدواج کردید؟؟

    نازنین جان ما طبیعی جلوگیری میکنیم ولی به قول مامانم میگه تعجبم چطور تا حالا ناخواسته باردار نشدی، آخه خیلی ها ناخواسته باردار میشن ولی ما نشدیم. بعضی از دوستام به من میگن که بدون اینکه به شوهرم بگم خودم اقدام به بارداری کنم ولی نمیدونم درسته یا نه؟ چون دوست دارم دوطرفه باشه. ولی خودم حدس میزنم شوهرم از اون آدمهایی نیست که اگه بفهمه من باردارم بگه باید سقط کنی. ولی درست و غلطشو نمیدونم.

  4. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 12 بهمن 92 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1390-11-16
    نوشته ها
    171
    امتیاز
    4,421
    سطح
    42
    Points: 4,421, Level: 42
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 129
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger Second ClassVeteran
    تشکرها
    182

    تشکرشده 174 در 86 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چیکار میشه کرد تا موافقت هسمر برای بچه دارشدن را گرفت.

    ساناز عزيز!
    به نظر منم يه مدتي جلوگيري نكن ببين چي ميشه؟

  5. کاربر روبرو از پست مفید khoshkhabar تشکرکرده است .

    khoshkhabar (یکشنبه 27 فروردین 91)

  6. #14
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 12 مهر 91 [ 15:21]
    تاریخ عضویت
    1390-11-01
    نوشته ها
    208
    امتیاز
    1,710
    سطح
    24
    Points: 1,710, Level: 24
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 90
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    194

    تشکرشده 194 در 102 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چیکار میشه کرد تا موافقت هسمر برای بچه دارشدن را گرفت.

    آخه اون خودش جلوگیری میکنه ، مگه اینکه من الکی بگم قرص میخورم ولی نخورم. شما دید کسی رو که شوهرش نخواسته و اون خانم اقدام به این کار کرده ؟ میخوام ببینم بعدا دچار مشکل نشدن؟

  7. #15
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 فروردین 03 [ 01:56]
    تاریخ عضویت
    1390-10-11
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,483
    امتیاز
    37,786
    سطح
    100
    Points: 37,786, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsRecommendation Second ClassVeteranOverdriveTagger Second Class
    تشکرها
    8,332

    تشکرشده 10,025 در 2,339 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    374
    Array

    RE: چیکار میشه کرد تا موافقت هسمر برای بچه دارشدن را گرفت.

    دوستان عزیز

    کمی پوشیده تر در مورد مسائل زناشویی صحبت کنبد..چرا که در همه سنین به این سایت سر میزنن.

    ساناز عزیز به هیچ عنواااااااااااان بدون رضایت شوهرت اقدام به این کار نکن.
    حدس شما معیار درستی برای اقدام این کار نیست

    اومدیم و گفت باید سقط کنی....اون موقع مشکلاتت میشه 100 برابر.

    چرا توکل به خدا نمیکنید؟
    هم شما و هم خوش خبر و هم نازنین جان به خدا توکل کنید

    اگر خدا بخواد یک لحظه این اتفاق میفته و شما به ارزوتون میرسید.

    این همه دعا داریم جهت بچه دار شدن.

    گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.


  8. 2 کاربر از پست مفید maryam123 تشکرکرده اند .

    maryam123 (یکشنبه 27 فروردین 91)

  9. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 12 بهمن 92 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1390-11-16
    نوشته ها
    171
    امتیاز
    4,421
    سطح
    42
    Points: 4,421, Level: 42
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 129
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger Second ClassVeteran
    تشکرها
    182

    تشکرشده 174 در 86 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چیکار میشه کرد تا موافقت هسمر برای بچه دارشدن را گرفت.

    http://www.hamdardi.net/thread-21309.html
    لينك بالا مربوط به يه تاپيك كه بدون اينكه با شوهرش هماهنگ كنه حامله شده بهش يه سري بزن اميدوارم كمت كنه!

  10. کاربر روبرو از پست مفید khoshkhabar تشکرکرده است .

    khoshkhabar (یکشنبه 27 فروردین 91)

  11. #17
    Banned
    آخرین بازدید
    شنبه 19 دی 94 [ 18:27]
    تاریخ عضویت
    1390-10-12
    نوشته ها
    633
    امتیاز
    6,328
    سطح
    51
    Points: 6,328, Level: 51
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    2,084

    تشکرشده 1,278 در 497 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چیکار میشه کرد تا موافقت هسمر برای بچه دارشدن را گرفت.

    عزیزم گفتی که با همسرت مشکلاتی دارین و همسرت گفته تا این مشکلات بینمون باشه بچه دار نمیشیم.مگه مشکلتون چیه؟بهتر نیست اول اون مشکلات رو حل کنی؟
    یک چیز دیگه اینکه چرا به همسرت گفتی اگه بچه نمی خوای طلاقم بده؟این طوری که خرابترش کردی.این طوری به همسرت فهموندی که من تورو به خاطر بچه می خوام .اگه بچه نباشه پس طلاقم بده .این حرف اشتباهیه .بهتره به همسرت نشون بدی که اگه بچه هم نباشه من تورو می خوام .تا خیالش از این بابت راحت بشه.چون در کل با اومدن بچه ناخودآگاه بیشتر حواس مادر به بچشه و کمتر حواسش به همسرشه و این باعث دلخوری مردها میشه .شما هنوز بچه نیومده داری به همسرت می گی اگه بچه نمی خوای من رو طلاق بده.
    به نظرم اصلا بدون موافقت همسرت بچهدار نشو .چون بعدا مشکلات بیشتر میشه.از حرفای دلخوری و ناراحتی های همسرت که بگذری 2 روز دیگه برای بچت هر مشکلی پیش بیاد فقط به تو واگذارش میکنه و میگه من که بچه نمی خواستم و اون طوری خیلی اذیت میشی چون بیشتر مسولیت بچه به عهده خودت میشه

  12. 2 کاربر از پست مفید tamanaye man تشکرکرده اند .

    tamanaye man (دوشنبه 28 فروردین 91)

  13. #18
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 بهمن 04 [ 07:55]
    تاریخ عضویت
    1389-9-14
    نوشته ها
    430
    امتیاز
    15,799
    سطح
    80
    Points: 15,799, Level: 80
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,069

    تشکرشده 2,080 در 437 پست

    Rep Power
    59
    Array

    RE: چیکار میشه کرد تا موافقت هسمر برای بچه دارشدن را گرفت.

    دوست عزیزم اول اینکه یه مدتی هیچی نگو تا اوضاع آروم تر بشه.
    بعدش سعی کن به همسرت بیشتر محبت کنی و این حرفها که یا بچه یا طلاق رو نزن
    آخه این دیگه چه حرفهاییه؟!

    در این مدت سعی کن کمتر دعوا کنید و هر وقت دعواتون شد بیشتر شما کوتاه بیاین و این بهونه رو از همسرتون بگیرین که به خاطر دعواها بچه دار نمیشیم.
    احتمالا ایشون که چنین تغییر مثبتی رو در شما ببینه خودشون به شما پیشنهاد بچه دارشدن میدن

    اما یه احتمالی هم داره که شما تمام این کارها رو بکنی اما ایشون واکنشی نشون نده!
    در این مورد دست نگه دار و دوباره شروع نکن به گفتن اینکه من بچه میخوام و اینا ...

    کلا در تمام مدت باید از گفتن جمله ی من بچه میخوام پرهیز کنی

    بعد از اون آروم آروم شروع کن براش فانتزی سازی کن در مورد بچه دارشدن!
    می دونی چیه؟
    سارابانو تو این چیزا استاد هستن
    اما حالا منم دست پاشکسته یه ذهنیتی بهت میدم:

    ببین به جای مستقیم گفتن و دعوا راه انداختن مثلا یک عروسک دختر زیبا بخر و شبا پیش خودتون بخوابونش! براش اسم انتخاب کن و با اون اسم صداش کن بوسش کن
    سر سفره ی غذا مثلا به اون عروسکه صبحانه بده و بگو این دخترمه و به شوخی بگو :
    چون شما و من میخواهیم به زودی بچه دار بشیم ایشالا دارم خودم رو برای بچه داری آماده میکنم و ...

    شاید اولش اثر نکنه اما اگر با دقت و خلاقیت انجامش بدی اثر میکنه بازم از فرشته ی مهربان جون و سارابانو و خانم سیسیلی بخواه بیشتر در این مورد بهت بگن چون من دقیق یادم نیست.

    البته بپا تو فانتزی سازی اغراق نکنی که یهو شوهرت بگه دیدی زنم دیوونه شد رفت (دور از جون شما) و طلاقت بده! :D

  14. کاربر روبرو از پست مفید yasa تشکرکرده است .

    yasa (دوشنبه 28 فروردین 91)

  15. #19
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 12 مهر 91 [ 15:21]
    تاریخ عضویت
    1390-11-01
    نوشته ها
    208
    امتیاز
    1,710
    سطح
    24
    Points: 1,710, Level: 24
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 90
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    194

    تشکرشده 194 در 102 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چیکار میشه کرد تا موافقت هسمر برای بچه دارشدن را گرفت.

    ممنون از راهنمایی های شما دوستان خوبم. چشم این کاررا رو میکنم ، من خودمم فکر میکنم اگه یه بچه اطراف ما بود و شوهرم زیاد اونو میدید شاید به بچه دار شدن علاقمند میشد ولی متاسفانه ما در فامیل و اطرافمون بچه کوچک نداریم ولی از سارا بانو و دیگر دوستان میخوام در مورد فانتزی سازی در مورد بچه برام توضیح بدین.

    واقعا ازکارای شوهرم موندم ، میگه بیا گربه بخریم که حوصلون سر نره، بهش میگم گربه خرجش فکر کنم زیاد تر از بچه است و دردسرش بیشتر. ولی میگه خوبه سرگرمیه. به نظر شما این آدم عقلش سالمه؟؟

  16. #20
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 فروردین 03 [ 01:56]
    تاریخ عضویت
    1390-10-11
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,483
    امتیاز
    37,786
    سطح
    100
    Points: 37,786, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsRecommendation Second ClassVeteranOverdriveTagger Second Class
    تشکرها
    8,332

    تشکرشده 10,025 در 2,339 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    374
    Array

    RE: چیکار میشه کرد تا موافقت هسمر برای بچه دارشدن را گرفت.

    ساناز جان سلام
    الان داشتم پستی رو که برای دریا داده بودی میخوندم.

    راستش به همسرت حق میدم به خاطر یکسری مشکلات حاضر به بچه دارشدن نباشه

    مثلا اینکه چون لباس شیک میپوشه شما باهاش دعوا میکنی...

    اینکه میگی شوهرم از حرفها و توهینهای من داغون میشه

    ساناز جان به نظرم برای بچه دار شدن عجله نکن.

    به فکر رفع موانع و تقویت خودت باش
    موفق باشی
    گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.


  17. کاربر روبرو از پست مفید maryam123 تشکرکرده است .

    maryam123 (دوشنبه 28 فروردین 91)


 
صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.