به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 11 نخستنخست 1234567891011 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 108
  1. #31
    Banned
    آخرین بازدید
    شنبه 19 دی 94 [ 18:27]
    تاریخ عضویت
    1390-10-12
    نوشته ها
    633
    امتیاز
    6,328
    سطح
    51
    Points: 6,328, Level: 51
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    2,084

    تشکرشده 1,278 در 497 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: می خوام خودم رو اصلاح کنم و به زندگیم برگردم

    گل یاس چی کار کردی؟قرار شد حالا که نمی خوای معذرت خواهی کنی پس اصلا زنگ نزنی.حتی نیومدی اینجا مشاوره بگیری قبلش.
    خونسردیتو حفظ کن .حالا اون هم همچین کاری نمی کنه.من می دونم اون فقط توقع داشته تو ازش معذرت خواهی کنی وگرنه وقتی زنگ می زدی حتی جواب تلفنت رو نمی داد.یا اگه واقعا می خواست طلاق بده خودش قبلا درخواست داده بود .اون الان با زنگ تو فقط توقع معذرت خواهی داشته.حتی بهت گفته فردا یا پس فردا بیا دادگاه مدارکت رو بهت میدم .عزیزم اون مرده غرورش شکسته .اگه باهاش لجبازی کنی اونم باهات لجبازی میکنه.عزیزم دوستم چرا با لجبازی می خوای زندگیت رو بهم بزنی .بهتره دست از لجبازی برداری .چرا وقتی اشتباه کردی حاظر نشدی اشتباهت رو قبول کنی .شاید از حرفام ناراحت شی ولی به خدا دلم می سوزه الکی الکی بخوای زندگیت رو از دست بدی.
    از خر شیطون بیا پایین عزیزم .نکن این کارو .تو زمانی باید این کارو بکنی که اون تورو کتک زده بود و تو هیچ کار نکرده بودی .اونم داره از همین کارای تو الان حرص میخوره .
    با خودت مهربون باش خودت رو دوست داشته باش چون اگه خودت رو دوست باشی با زندگیت این طوری رفتار نمیکنی

  2. 2 کاربر از پست مفید tamanaye man تشکرکرده اند .

    tamanaye man (دوشنبه 28 فروردین 91)

  3. #32
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 21 تیر 91 [ 17:34]
    تاریخ عضویت
    1391-1-19
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    1,367
    سطح
    20
    Points: 1,367, Level: 20
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    151

    تشکرشده 151 در 59 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: می خوام خودم رو اصلاح کنم و به زندگیم برگردم

    سلام
    مرسی که به فکرم هستین
    عزیزان من قبول کردم چون به من گفت مدارکتو تو دادگاه میدم
    میدونید چیه منم خول و چل نیستم که
    اگه گفت بیا دادگاه خوب این یه فرصت خوبه که رو در رو حرفمونو بزنیم اگه برم و دیدمش توی دادگاه نمیرم
    بهش می گم من زندگیمو دوست دارم و می خوام زندگی کنم
    میرم مدارکمو بگیرم
    نظرتون چیه؟اگه فردا یا پس فردا زنگ زد میرم و رو در رو بهش می گم که طلاق نمی خوام و بهتره بریم پیش مشاور.
    می گم شاید اونم می خواد با من حرف بزنه و از این طریق می خواد با من حرف بزنه
    در ضمن وقتی بهش زنگ زدم صداش می لرزید معلوم بود اونم اضطراب داره

  4. #33
    Banned
    آخرین بازدید
    شنبه 19 دی 94 [ 18:27]
    تاریخ عضویت
    1390-10-12
    نوشته ها
    633
    امتیاز
    6,328
    سطح
    51
    Points: 6,328, Level: 51
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    2,084

    تشکرشده 1,278 در 497 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: می خوام خودم رو اصلاح کنم و به زندگیم برگردم

    نه اصلا پاتون به دادگاه باز نشه بهتره .به نظرم یک فکر دیگه کن.یعنی تو دادگاه یا حتی دم در دادگاه باهاش حرفاتو نزنی .قبلش این کارو کن .از پدر و مادرت کمک بگیر

  5. 2 کاربر از پست مفید tamanaye man تشکرکرده اند .

    tamanaye man (دوشنبه 28 فروردین 91)

  6. #34
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 21 تیر 91 [ 17:34]
    تاریخ عضویت
    1391-1-19
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    1,367
    سطح
    20
    Points: 1,367, Level: 20
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    151

    تشکرشده 151 در 59 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: می خوام خودم رو اصلاح کنم و به زندگیم برگردم

    حقیقتش مادرم در جریانه
    اگه برم اون که نمی خواد منو به زور بکشونه تو دادگاه
    شاید اونم دنباله بهانه هست تا با من حرف بزنه
    اگه نرم دیگه رو در رو نمی تونم ببینمش
    به خدا توکل می کنم میرمولی تو دادگاه نمیرم
    اگه بابام بفهمه قیامت میشه
    منم می خوام از یه طریقی شوهرمو ببینم و بگم یبریم پیش مشاور

  7. #35
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 فروردین 03 [ 01:56]
    تاریخ عضویت
    1390-10-11
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,483
    امتیاز
    37,786
    سطح
    100
    Points: 37,786, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsRecommendation Second ClassVeteranOverdriveTagger Second Class
    تشکرها
    8,332

    تشکرشده 10,025 در 2,339 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    374
    Array

    RE: می خوام خودم رو اصلاح کنم و به زندگیم برگردم

    آخه دختر خوب الان بگی باشه من میام دادگاه که اونم یه ذره امید داشته باشه که ناامید میشه

    میگه ببین گفتم بیا دادگاه گفت باشه.اونوقت با توپ پر میاد.مگه علم غیب داره اخه؟از کجا نیت تورو بفهمه؟

    اصلا به حرف گوش نمیدی ها !!میای حرفاتو میزنی ما هی میگیم نکن نکن.اخرشم همونی رو انجام میدی که بهت گفتیم نکن



    نذار پاتون به دادگاه بکشه

    نذار قبحش بریزه

    نذار نذار نذار

    اره باید ببینی وشوهرتو اما نه به هر طریقی

    باهاش تو یه پارکی...جایی قرار بذار

    اگه گفت دادگاه و اینا بگو اول حرفامونو بزنیم بعد

    گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.


  8. 7 کاربر از پست مفید maryam123 تشکرکرده اند .

    maryam123 (سه شنبه 29 فروردین 91)

  9. #36
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 04 شهریور 91 [ 19:12]
    تاریخ عضویت
    1390-9-27
    نوشته ها
    228
    امتیاز
    1,858
    سطح
    25
    Points: 1,858, Level: 25
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    514

    تشکرشده 500 در 163 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: می خوام خودم رو اصلاح کنم و به زندگیم برگردم

    نقل قول نوشته اصلی توسط maryam123
    آخه دختر خوب الان بگی باشه من میام دادگاه که اونم یه ذره امید داشته باشه که ناامید میشه

    میگه ببین گفتم بیا دادگاه گفت باشه.اونوقت با توپ پر میاد.مگه علم غیب داره اخه؟از کجا نیت تورو بفهمه؟

    اصلا به حرف گوش نمیدی ها !!میای حرفاتو میزنی ما هی میگیم نکن نکن.اخرشم همونی رو انجام میدی که بهت گفتیم نکن



    نذار پاتون به دادگاه بکشه

    نذار قبحش بریزه

    نذار نذار نذار

    اره باید ببینی وشوهرتو اما نه به هر طریقی

    باهاش تو یه پارکی...جایی قرار بذار

    اگه گفت دادگاه و اینا بگو اول حرفامونو بزنیم بعد




    خواهره من گل یاس

    یکم به حرفهای آبجیمون مریم خانم گوش بده دیگه .خوب راست میگه چرا سر خود کارهای انجام میدی.

    پس بچه های تالار واسه چی اینجاهستند؟؟ واسه راهنمایی وراه حل به دوستانی که مشکل دارند.

    خدایش انقدی که مریم خانم حرس میخوره میگه اینکارو نکن .مادرت انقدر حرس نیخوره.

    گوش کن دیگه بچه که نیستی.

  10. 4 کاربر از پست مفید کبوتر تشکرکرده اند .

    کبوتر (سه شنبه 29 فروردین 91)

  11. #37
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 بهمن 04 [ 07:55]
    تاریخ عضویت
    1389-9-14
    نوشته ها
    430
    امتیاز
    15,799
    سطح
    80
    Points: 15,799, Level: 80
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,069

    تشکرشده 2,080 در 437 پست

    Rep Power
    59
    Array

    RE: می خوام خودم رو اصلاح کنم و به زندگیم برگردم

    نقل قول نوشته اصلی توسط کبوتر
    خدایش انقدی که مریم خانم حرس میخوره میگه اینکارو نکن .مادرت انقدر حرس نیخوره.

    خداييش كبوتر جان راست ميگن! بگو بيا اول با هم حرف بزنيم و تو يه جاي ديگه باهاش قرار بذار

  12. 4 کاربر از پست مفید yasa تشکرکرده اند .

    yasa (چهارشنبه 30 فروردین 91)

  13. #38
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 23 اسفند 92 [ 23:20]
    تاریخ عضویت
    1390-4-25
    نوشته ها
    643
    امتیاز
    4,583
    سطح
    43
    Points: 4,583, Level: 43
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 167
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2,779

    تشکرشده 2,844 در 585 پست

    Rep Power
    80
    Array

    RE: می خوام خودم رو اصلاح کنم و به زندگیم برگردم

    با سلام دوباره...
    گفتم زنگ بزن و درست عمل كن،گفتي زنگ نميزنم و شوهرمو خوب ميشناسم و از اين حرفا!
    ما هم گفتيم چشم و ديگه حرفي نزديم.
    بعدش ور داشتي زنگ زدي گفتي من مداركمو ميخام؟
    اين حرفت يعني: آقاي عزيز،شوهر گرامي شما براي من (ببخشيدا) به اندازه ي بوقم ارزش نداري! من فقط به فكر مداركم هستم و بس.بيا مثه بچه ي خوب پس بده و برو!!

    نوشتي ميخام خودمو اصلاح كنم و به زندگيم برگردم،بعد ميخاي زنگ نزني و دورا دور خودتو اصلاح كني!
    نميشه،ولله نميشه.حالا هي من ميگم هي شما گوش نكن!

    گوشيتو بردار به همسرت زنگ بزن،خيلي با مهرباني و ازش بخواه توي يه محل خوب همديگرو ببينيد و راجع به حل و فصل مشكلاتتون با هم صحبت كنيد.و بعدم باهاش برگرد سر خونه و زندگيت.و در اولين فرصت با هم بريد پيش يك مشاور مجرب(حتي اگر هم همسرت نمياد،فعلا خودت تنهايي برو.)
    حرفي از طلاق و دادگاه نزن،ابراز دلتنگي كن و خيلي ملايم باهاش صحبت كن.اگرم حرفي از دادگاه زد(كه به نظر من خيلي بعيده) بدون عصبانيت بگو تمايلي به جدايي نداري و حتما بايد قبلش با همسرت جايي به جز دادگاه(حتي نه دم درش يا پشت سرش!) صحبت كني.

    الان همسرتو انداختي روي دنده ي لج!
    ديگه بستگي به خودت داره كه زندگيت چقدر برات ارزش داره،بيشتر از لج و لجبازي يا نه؟

  14. 5 کاربر از پست مفید یک زن امیدوار تشکرکرده اند .

    یک زن امیدوار (چهارشنبه 30 فروردین 91)

  15. #39
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 21 تیر 91 [ 17:34]
    تاریخ عضویت
    1391-1-19
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    1,367
    سطح
    20
    Points: 1,367, Level: 20
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    151

    تشکرشده 151 در 59 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: می خوام خودم رو اصلاح کنم و به زندگیم برگردم

    دوستان سلام
    خیلی ممنون که راهنمایی کردید
    باشه اگه زنگ زد که برم دادگاه بهش می گم قبل از دادگاه یه جا دیگه همدیگرو ببینیم و بعد تصمیم بگیریم
    اگه قبول کرد یه جا قرار میزارم و تو این قرار بهش می گم که من تو و زندگیمو دوست دارم و نمی خوام ازت جدا بشم در اخر بهش می گم من از کرده ی خودم پشیمونم و می خوام به زندگیم برگردم
    یه چیز دیگه می خوام بگم و گریم در میاد
    فکر می کنم باردارم می گید چیکار کنم

  16. #40
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 21 تیر 99 [ 21:50]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,339
    امتیاز
    22,823
    سطح
    93
    Points: 22,823, Level: 93
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 527
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsTagger First ClassOverdrive
    تشکرها
    3,264

    تشکرشده 3,442 در 1,036 پست

    Rep Power
    151
    Array

    RE: می خوام خودم رو اصلاح کنم و به زندگیم برگردم

    نقل قول نوشته اصلی توسط گل یاس
    دوستان سلام
    خیلی ممنون که راهنمایی کردید
    باشه اگه زنگ زد که برم دادگاه بهش می گم قبل از دادگاه یه جا دیگه همدیگرو ببینیم و بعد تصمیم بگیریم
    اگه قبول کرد یه جا قرار میزارم و تو این قرار بهش می گم که من تو و زندگیمو دوست دارم و نمی خوام ازت جدا بشم در اخر بهش می گم من از کرده ی خودم پشیمونم و می خوام به زندگیم برگردم
    یه چیز دیگه می خوام بگم و گریم در میاد
    فکر می کنم باردارم می گید چیکار کنم
    اگه باردار باشی قضیه خیلی فرق میکنه
    خیلی زیاد
    باید مطمئن شی
    اول مطمئن شو که بارداری تا بعد..............
    [align=center]خوشبخت کسی نیست که مشکلی ندارد
    بلکه کسی است که با مشکلاتش مشکلی ندارد .[/align]

  17. کاربر روبرو از پست مفید eghlima تشکرکرده است .

    eghlima (چهارشنبه 30 فروردین 91)


 
صفحه 4 از 11 نخستنخست 1234567891011 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.