RE: می خوام خودم رو اصلاح کنم و به زندگیم برگردم
آخه دختر خوب الان بگی باشه من میام دادگاه که اونم یه ذره امید داشته باشه که ناامید میشه
میگه ببین گفتم بیا دادگاه گفت باشه.اونوقت با توپ پر میاد.مگه علم غیب داره اخه؟از کجا نیت تورو بفهمه؟
اصلا به حرف گوش نمیدی ها !!میای حرفاتو میزنی ما هی میگیم نکن نکن.اخرشم همونی رو انجام میدی که بهت گفتیم نکن
نذار پاتون به دادگاه بکشه
نذار قبحش بریزه
نذار نذار نذار
اره باید ببینی وشوهرتو اما نه به هر طریقی
باهاش تو یه پارکی...جایی قرار بذار
اگه گفت دادگاه و اینا بگو اول حرفامونو بزنیم بعد
گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.
علاقه مندی ها (Bookmarks)