به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 67
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 06 آبان 91 [ 12:30]
    تاریخ عضویت
    1391-1-30
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    919
    سطح
    16
    Points: 919, Level: 16
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 15 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: جدایی از همسر

    من نمیگم این شغل باید باشه شما توجه نمی کنید من میگم گفته بود شاید اون موقع نمی گفت اینقدر ناراحت نمی شدم ........ افسرده بودنش چی.... بدون اعتماد به نفس زندگی کردن چی .......... رفتم چندین سانس استخر براش رزرو کردم ولی دریغ از یک سانس که بره......... میگه صبح ها تو صبر کن باهم بریم میگم باشه پس حاضر شو فکر میکنی چه میکنه حاضر میشه نه تازه یادش میفته صورتشو بزنه...... یا یه کار دیگه انجام بده ....... اینا چی ...... مثلا مسافر کشه میگم یک تا 4 بیا خونه ناهار بخور بعد ساعت 4 برو من 4.30 میام خونه میام میبینم ناهار نخورده میگم چرا میگه حوصله نداشتمو منتظر تو بودمو یک مشت چرت و پرت ...... بعد ساعت 8 شب یادش میافته بره کار کنه ساعتی که من دوست دارم با من باشه بریم بیرون و استراحت و تفریح کنیم .....

  2. #12
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 تیر 91 [ 11:23]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    نوشته ها
    1,019
    امتیاز
    7,536
    سطح
    57
    Points: 7,536, Level: 57
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    650

    تشکرشده 657 در 204 پست

    Rep Power
    119
    Array

    RE: جدایی از همسر

    اول از همه باید یکم حساسیتت رو روکارهای همسرت کم کنی یکم روش حساس شدی
    من نمی‌گم که کارهمسرتون هیچ ایرادی نداره ولی برای اینکه بهش کمک کنی اول باید به خودت کمک کنی و خودت رو آروم کنی برای اینکه آروم بشی باید یکم حساسیت‌هاتو کم کنی

    اگر درخواستی داری باید با آرامش بهش بگی تا بپذیره نباید حالت اعتراضی داشته باشه

    یک سری تناضات بین آدما وجود داره یک قدم ایشون و یک قدم شما باید بردارید
    من یک مثال از زندگیه خودم برات می‌زنم شاید یکم بهت کمک کنه
    من خودم آدم فوق‌العاده فرزی هستم و خیلی کارامو تند تند انجام میدم از جمله عذا خودن، آماده شدن، جایی رفتن و یا انجام هر کاری
    برعکس همسرم آدمیه که خیلی خیلی آرومه و خیلی هم کند
    اوایل ازدواج همش با اعتراض بهش می‌گفتم تو جرا افقدر فس فس می‌کنی ولی اون با آرامش بازم سعی می‌کرد به من بفهمونه که داره سعیشو می‌کنه
    مثلا من عذا رو می‌آوردم سر میز باهم شروع می‌کردیم
    من غذام تموم می‌شد سالادم می‌خوردم و ظرفم رو هم می‌شستم ولی همسرم هنوز چند لقمه خورده بود
    و من گاهی اوقات شدیدا کفری می‌شدم
    تا اینکه یک روز تو شرکت که با همکارم داشتیم غذا می‌خوردیم بعد از اینکه غذای من تموم شد یکی از همکارم گفت دختر مگه دنبالت کردن انقدر تند می‌خوردی واسه معدت خیلی بده و بقیه هم اینو تایید کردن و گفتن تو چرا واسه همه چیز انقدر هولی
    تازه اینجا فهمیدم که منم یک سری ایرادایی دارم ولی همسرم هیچ وقت بهم نگفته بود و به روم نیاورده بود
    هدفم از گفتن این مثال این بود که سعی کن همون جوری که اونو رفتاراشو می‌بینی خودتم ببین
    از بیرون خودتو ببین شاید شما هم داری جایی رو اشتباه می‌ری
    شما باید کاری کنی که همسرتون خواستونو بپذیره و البته این پذیرش با اعتراض اتفاق نمی‌افته

  3. 9 کاربر از پست مفید bloom تشکرکرده اند .

    bloom (پنجشنبه 31 فروردین 91)

  4. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 04 شهریور 91 [ 19:12]
    تاریخ عضویت
    1390-9-27
    نوشته ها
    228
    امتیاز
    1,858
    سطح
    25
    Points: 1,858, Level: 25
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    514

    تشکرشده 500 در 163 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: جدایی از همسر

    چرا سعی داری شوهرتو تعقیربدی.

    چرا رفتارهای که باهاش میکنی رو تعقیر نمیدی.

    چرا انتظاراتت رو پایین نمیاری.

    چرا همینجوری که هست قبولش نمیکنی.

    چرا دوست داری یک دفعه نرده بان زندگی رو طی کنی.

    چرا شوهرت رو با دیگران مقایسه میکنی.

    هرکسی تا یک حدی توانایی داره. شما دارید بهش بیش از حد فشار میاری از توانش خارجه.

    بهت حق میدم دوست داری یه زندگی نرمال داشته باشی. ولی باید سختی های زندگی رو تحمل کنی تابه راحتیش برسی.

    فکر میکنی {طلاق}بگیری بهتره. منی که طلاق گرفتم فکر میکنی مشکلاتم حل شدهو فکر میکنی راحت دارم زندگی میکنم.

    حالا من مردم باز مشغول به کارم .سرم رو گرم میکنم.

    خانم های که طلاق گرفتن. تو این جامعه براشون خیلی سخت میگذره.

    خیلی ها هستند میکند یه سقف بال سرمون باشه .یه شوهر باشه همدممون بالی اسمش بلای سرمون باشه .یه لغمه نون حلال بیاره زندگیمون رو بگذرونیم. شغلشم مهم نیست مهندس یا بهترین باشه. فقط مرد زندگی باشه.

    شما که دارید قدرشو نمیدونید.

    تا چیزی رو از دست ندی قدرشو نمیدونی .به چه قیمتی به چه قیمتی. فکرشو بکن.

    الان جداشدی فکر میکنی یه خواستگار مهندس یا تاجر میاد .نخیر اینطورا نیست.

    یکی میاد خواستگاریت با دوتا بچه سنشم خیلی از شوهرت بیشتر.فکر کن کدوم برات میشه زندگی.

  5. 3 کاربر از پست مفید کبوتر تشکرکرده اند .

    کبوتر (جمعه 01 اردیبهشت 91)

  6. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 23 مرداد 91 [ 12:53]
    تاریخ عضویت
    1391-1-26
    نوشته ها
    108
    امتیاز
    921
    سطح
    16
    Points: 921, Level: 16
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    463

    تشکرشده 465 در 113 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: جدایی از همسر

    خدا بزرگه ببین تخصص شوهرت تو چه زمینه ای است نسبت به تخصصش دنبال کار بگرده
    کارکردن با ماشین هم درست شغل دهن پر کنی نیست ولی بهرحال داره خرج خودتون رو در می یاره
    شاید حکمتی تو این کاره ولی تلاش خودتون رو بکنین تا انشااله یک کار خوب هم پیدا کنه .
    عشق بورزید - همدیگر رو دوست داشته باشید و زندگی کنید

    خدا بزرگه ببین تخصص شوهرت تو چه زمینه ای است نسبت به تخصصش دنبال کار بگرده
    کارکردن با ماشین هم درسته شغل دهن پر کنی نیست ولی بهرحال داره خرج خودتون رو در می یاره
    شاید حکمتی تو این کاره ولی تلاش خودتون رو بکنین تا انشااله یک کار خوب هم پیدا کنه .
    عشق بورزید - همدیگر رو دوست داشته باشید و زندگی کنید

  7. 4 کاربر از پست مفید یسنا تشکرکرده اند .

    یسنا (پنجشنبه 31 فروردین 91)

  8. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 06 آبان 91 [ 12:30]
    تاریخ عضویت
    1391-1-30
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    919
    سطح
    16
    Points: 919, Level: 16
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 15 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: جدایی از همسر

    من تصمیمو گرفتم پس کمک کنید بتونم تصمیمو عملی کنم و در این باره چه کارهایی انجام بده

    مثلا تا ساعت 10 ظهر می خوابه و نزدیک ظهر میره مسافر کشی و ساعت 2 بر میگرده و بعضی مواقع برنمیگرده و تا 12 شب میگه کار میکنم من میگم چرا از اینور دیر میری و از اونور دیر میایی به موقع برو به موقع بیای ..........
    فس فس می کنه و الان سه شبه رفته میگه توی تهران کار می کنم و جواب تلفن های منو نداده و بعد از سه شب با پدرم که رفتیم ببینیم کجا مانده در راه پدرش زنگ رده میگه دو شبه تو ماشین خوابیده و یک شب آخر به خونه دختر عموش رفته و گوشیش روز آخر شارژ تموم کرده نتونسته زنگ بزنه ....و حالا من میگم چرا به پدرش زنگ زده چرا به من که همسرش هستم زنگ نزده و یا شارژ نداشت در خیابان هم تلفن نبود تماس بگیره..........
    میگم داخل شهر کار کنی کفایت میکنه میگه نه ما پول زیاد نیاز داریم اگر پول زیاد داشتیم ماهواره می خریدیم ..... می بینید که چه طرز فکر پایین داره یا پدرش بعضی مواقع 100 تومان بهش میده میگه به من بریم خرید لباس بکنیم نمی گه قسط بانک بدیم که عقب افتاده حالا چی میگید ؟؟؟؟؟؟؟

  9. #16
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 آذر 91 [ 02:06]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,122
    امتیاز
    4,639
    سطح
    43
    Points: 4,639, Level: 43
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 111
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    4,800

    تشکرشده 4,874 در 1,141 پست

    Rep Power
    129
    Array

    RE: جدایی از همسر

    هلن جان اولا بگم که اینجا دادن مشخصات ومثل ایمیل و ... ممنوعه.

    تمام اینایی که گفتی دلیل بر طلاق نمیشه داری زود قضاوت میکنی. تو همین تالار خانم جان سخت بود که اصلا شوهرش کار نمیکرد و کلی مشکل دیگه که حلشون کردن و خدا را شکر الان از زندگیشون راضین.

    اینم لینک تاپیکش: با همسر بي مسئوليت و بي تفاوتم چه كنم

    حتما بخوونش مخصوصا پست های اقای sci و راهکارهایی که به ایشون شده رو عمل کن
    عزیزم تحملت رو ببر بالاتر .
    مشکلات تو رو همه ما یه جورایی داریم فقط باید کم کم حلش کنیم

  10. 5 کاربر از پست مفید گلنوش67 تشکرکرده اند .

    گلنوش67 (شنبه 02 اردیبهشت 91)

  11. #17
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 تیر 91 [ 11:23]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    نوشته ها
    1,019
    امتیاز
    7,536
    سطح
    57
    Points: 7,536, Level: 57
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    650

    تشکرشده 657 در 204 پست

    Rep Power
    119
    Array

    RE: جدایی از همسر

    شما باید بدون اینکه حالت سرزنش یا غر زدن داشته باشه به همسرتون بگین برای اینکه یکم زندگیمون آرامش بگیره باید هم کار من و هم مار شما برنامه داشته باشه
    بگو من دوست دارم زمان‌هایی که من بیرون خونه هستم تو هم مشغول کار باشی تا بتونیم زمان بیشتری رو در ساعت های دیگه کنار هم باشیم
    بگو صبح‌ها با من از خواب پاشو با من بیا بیرون تا خواب نمونی ( خودت که بیدا می‌شی واسه رفتن ایشون رو هم بیدار کن)
    بگو اگه برنامه ریزی نداشته باشیم همه ی زنگیمون می‌ ریزه بهم منم آرامشمو از دست می‌دم
    واسه اینکه آرامش داشته باشم نیاز دارم ببینم که ساعات کاری مشخصی داری
    اینجوری منم می تونی واسه ساعت هایی که باهمیم برنامه ریزی کنم

  12. 3 کاربر از پست مفید bloom تشکرکرده اند .

    bloom (دوشنبه 04 اردیبهشت 91)

  13. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 24 مرداد 93 [ 22:12]
    تاریخ عضویت
    1390-1-04
    نوشته ها
    166
    امتیاز
    3,467
    سطح
    36
    Points: 3,467, Level: 36
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteranTagger Second Class
    تشکرها
    386

    تشکرشده 356 در 119 پست

    Rep Power
    32
    Array

    RE: جدایی از همسر

    هلن عزیز سلام
    ببین دوست خوبم خودت رو در شرایط همسرت تصور کن اگه همسرت ایراداتت رو با بی مهری و تندی بگه ناراحت نمیشی؟ درسته اشتباهاتش زیاده اما شما باید اول از همه انعطاف ایشون رو در نظر بگیری
    بعضی ویژگیها رو ادم میتونه تغییر بده ولی بعضی دیگه رو باید خودت پذیرش ایجاد کنی
    شرط اول : محبت شماستکه ایشون رو دلگرم به زندگی و تغییرات خواهد کرد
    فکر نمیکنم هیچ کس با تحکم و غرولند کردن اصلاح بشه اگرنه همه ی ما این راه رو که سریعترین راهه انتخاب میکردیم
    حواست باشه کار به جایی نرسه که همسرت به قدری از خونه دلسرد بشه که به جای 3 شب ماهها تو ماشین بخوابه و خونه نیاد

  14. 4 کاربر از پست مفید سبزه تشکرکرده اند .

    سبزه (شنبه 09 اردیبهشت 91)

  15. #19
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 06 آبان 91 [ 12:30]
    تاریخ عضویت
    1391-1-30
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    919
    سطح
    16
    Points: 919, Level: 16
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 15 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: جدایی از همسر

    الان به حالت قهر به خانه پدرم رفتم و اون هیچ تماسی نگرفته ........ راستشو بخواهید خودم زیاد دوست ندارم زندگیمو بهم بریزم اما الان در این شرایط هم نمی تونم تصمیم عاقلانه بگیرم و خیلی از اینکه سه شب منو رها کرده ناراحت هستم و شک دارم که تکرار نکنه از کجا معلوم که این کارش تکرار نشه ....... دلم نمیخواد به خونش برگردم و از این ور هم دلم براش میسوزه که تنهاست و یاوری نداره ولی خوب منم توی خیلی از شرایط کسی همراهی ام نکرده مثل توی ازدواجم از نظر مالی هیچ کس کمکم نکرد فقط خودم بودم و بس من الان به یک حامی نیاز دارم نه اینکه حامی کس دیگه باشم

  16. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 24 مرداد 93 [ 22:12]
    تاریخ عضویت
    1390-1-04
    نوشته ها
    166
    امتیاز
    3,467
    سطح
    36
    Points: 3,467, Level: 36
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteranTagger Second Class
    تشکرها
    386

    تشکرشده 356 در 119 پست

    Rep Power
    32
    Array

    RE: جدایی از همسر

    هلن جان
    باید بگم این طرز فکرت اشتباهه که نباید حامی کس دیگه ای باشی
    چون:
    [b]زن و شوهر هر دو حامی هم هستن قرار نیست این چرخه یک طرفه باشه

  17. 4 کاربر از پست مفید سبزه تشکرکرده اند .

    سبزه (شنبه 09 اردیبهشت 91)


 
صفحه 2 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 04 اردیبهشت 96, 00:33
  2. درخواست راهنمایی در خصوصی شدت بالای حساسیت بین فردیی (راه حل پرسشنامه کمالگرایی هیل)
    توسط آقای ام در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 خرداد 95, 19:05
  3. برای گرفتم تصمیم نهایی برای جدایی دور شدن کوتاه مدت مفید است یا مضر؟
    توسط فرخ رو در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 خرداد 93, 22:39
  4. تنهایی - 24 سالمه، نمی خواهم با کسی دوست بشم، تنهایی اذیتم می کنه
    توسط sara19 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 آذر 91, 01:10

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.