واای یکتا جون اون جا که گفتی به شوهرت گفتی از حرفام دلخوری اونم گفته یادش نمیاد,تو دلم شوهرت رو تحسین کردم
آفرین
عزیزم قدرشو بدون,مشخصه دوستت داره از اون جایی که گفته غصه نخور درست میشه
بعدشم مطمءن باش خودش هم میدونه چی به چیه ولی تو دیگه نمک رو زخمش نپاش
یکم صبر داشته باش
بعدشم داداش و زن داداشت تازه ازدواج کردن خوب اواءل هر ارتباطی از این عشقولانه ها هست دیگه
مقایسه ممنوع
ناراحت بودم که چرا کفش ندارم تا وقتی کسی را دیدم که پا نداشت
تو که این قدر مقایسه میوونی خانمی,یه کم با پایین تر از خودت هم خودت رو مقایسه کن
نچسب همش به بالاسری های خودت
این جملات بالا واسه یادآوری به خودمم هم بود:)







علاقه مندی ها (Bookmarks)