به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 7 از 11 نخستنخست 1234567891011 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 61 تا 70 , از مجموع 108
  1. #61
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 آذر 91 [ 02:06]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,122
    امتیاز
    4,639
    سطح
    43
    Points: 4,639, Level: 43
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 111
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    4,800

    تشکرشده 4,874 در 1,141 پست

    Rep Power
    129
    Array

    RE: می خوام خودم رو اصلاح کنم و به زندگیم برگردم

    نقل قول نوشته اصلی توسط گل یاس

    مشکل من اینه که اونا بزرگتر درستو حسابی ندارن
    خدا کمک کنه
    بازم شما هم کمکم کنید
    نمی دونم چرا کارشناسها اصلا به من نظر نمیدن

    رک و راست بهتون میگم
    میخواید گوش کنید میخواید نکنید

    من انچه شرط بلاغ است با تو میگویم تو خواه از سخنم پند گیر خواه ملال



    مشکل شما اینه که حرف گوش نمیدید این همه بچه ها داد زدن گفتن بهش زنگ نزن هی زدی
    هر دفعه هم بدتر کردی اوضاع رو.معلومه هر دو تاتون هم اصلا بلد نیستین با هم درست صحبت کنید.

    اما در مورد کارشناسا ......

    من بهشون از طریق پیغام خصوصی خبر دادم که بیان میدونی چی گفتن؟؟ گفتن ایشون حرف گوش نمیده و به راهنماییها توجه نمیکنه پس وقت گذاشتن الکیه و فقط برای درد و دل اومده.


    نقل قول نوشته اصلی توسط گل یاس


    حقیقتش الان فکر می کنم من اینجا بهتره درد دل کنم تا راهنمایی بخوام.

    من از این به بعد می خوام تو این تالار درد دل کنم و از اتفاقهایی که میوفته شما رو با خبر کنم

    توی این تاپیک هم گفتم که بیان بهت کمک کنن. دیگه نمیدونم باید برات چکار کنم خودت نمیخوای زندگیت تغییر کنه. حرفای یک زن امید وار رو هم گوش نکردی.






  2. 3 کاربر از پست مفید گلنوش67 تشکرکرده اند .

    گلنوش67 (یکشنبه 03 اردیبهشت 91)

  3. #62
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 21 تیر 91 [ 17:34]
    تاریخ عضویت
    1391-1-19
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    1,367
    سطح
    20
    Points: 1,367, Level: 20
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    151

    تشکرشده 151 در 59 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: می خوام خودم رو اصلاح کنم و به زندگیم برگردم

    من که الان می خوام یکی کمک کنه پس چیکار کنم
    حالا اشتباه از من
    حالا زنگ زدم حرف گوش نکردم
    حداقل از این به بعد کمک کنند تو بد شرایطی هستم

  4. #63
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 فروردین 03 [ 01:56]
    تاریخ عضویت
    1390-10-11
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,483
    امتیاز
    37,786
    سطح
    100
    Points: 37,786, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsRecommendation Second ClassVeteranOverdriveTagger Second Class
    تشکرها
    8,332

    تشکرشده 10,025 در 2,339 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    374
    Array

    RE: می خوام خودم رو اصلاح کنم و به زندگیم برگردم

    گل یاس جان باید مطمئن بشی که اونا اومدن اونجا...دوستت اشتباه نمیکنه؟ممکنه همسایه بغلیتون جا به جایی داشته باشه؟

    نگران نداشتن بزرگتر درست حسابی نباش...شما خدا رو داری عزیزم..

    شما اصلا هدف اونا رو نمیدونی پس برای خودت نشین آسمون ریسمون بباف...شاید دارن با زبون خودشون شما رو به سمت خونه میکشونن.

    برای اقدام قانونی باید برای اثبات حرفت حتما شاهد داشته باشی..یا باید استشهاد تهیه کنی...اگر بگی باید شاهد داشته باشی.

    از طریق قانون حرف زدن نداریم که.شما باید برای اینکه از طریق قانون حرف بزنی یا احضاریه طلاق بفرستی یا احضاریه مهریه.
    اون موقع میرید دادگاه و اونجا در مقابل قاضی حرفاتونو میزنید.

    اما بازم میگم...صبور باش...
    گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.


  5. 4 کاربر از پست مفید maryam123 تشکرکرده اند .

    maryam123 (یکشنبه 03 اردیبهشت 91)

  6. #64
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 21 تیر 91 [ 17:34]
    تاریخ عضویت
    1391-1-19
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    1,367
    سطح
    20
    Points: 1,367, Level: 20
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    151

    تشکرشده 151 در 59 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: می خوام خودم رو اصلاح کنم و به زندگیم برگردم

    هر کاری کارشناسها بگن می کنم
    به من هم نظر بدن
    اون موقع شرایطم این همه بد نبود
    الان تو بد وضعیتی هستم

    مرسی مریم جان
    شما درست میگین صبر میکنم
    گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی
    کاش من اون روز زنگ نمی زدم
    مطمئنم که اومدن
    فقط یه نفر از همسایمون نمیگه از چند نفر پرسیدم گفتن اره اسباب کشی کردن اومدن

  7. #65
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 03 آذر 91 [ 03:46]
    تاریخ عضویت
    1391-1-30
    نوشته ها
    48
    امتیاز
    710
    سطح
    14
    Points: 710, Level: 14
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 90
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    95

    تشکرشده 99 در 37 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: می خوام خودم رو اصلاح کنم و به زندگیم برگردم

    سلام دوست عزیز
    از جریانی که شنیدم خیلی خیلی ناراحت شدم.من همه ی تاپیک های شما رو خوندم . شما اشتباهاتی داشتی که الان دوست ندارم در موردشون صحبت کنم چون خیلی شرایط بدی داری . واقع ناراحت شدم از این کار پدر شوهر و مادر شوهرت .آخه این چه کاریه که کردن .به جای اینکه پسرشون رو از خونه بیرون کنن بگن برو به زنت برس . مشکلتون رو خودتون حل کنید حتما یه کاری کردی که به جایی رسیده که زنت جرات کرده زده تو گوشت ، این کار ها رو میکنن. باید بهش میگفتن برو خونه و از این به بعد جوری رفتار کن که زنت جرات اینکه بزنه تو گوشت رو نداشته باشه .و خودشون رو از زندگی شما کنار میکشیدن .چه آدمایی بی اخلاقی
    الان هم شما به هیچ وجه نباید از حق و حقوقت پایین بیای . به هیچ وجه (حتی اگر جاهایی مقصر بودی) زنگ زنن و کوتاه نیا.اگر برگردی با این شرائط اوضات خیلی بدتر از قبل میشه .ولی اگه با شوهرت برخورد داشتی با محبت اما بدون منت کشی و.. باهاش برخورد کن . اگه دوسش داری بهش بگو ، اگه دلت تنگ شده بهش بگو ، ولی فقط همین.
    من رفتم حرم حتما برات دعا میکنم .

    ببخشید یه سوال شوهر شما تک فرزند هست؟

  8. کاربر روبرو از پست مفید advent تشکرکرده است .

    advent (یکشنبه 03 اردیبهشت 91)

  9. #66
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 21 تیر 91 [ 17:34]
    تاریخ عضویت
    1391-1-19
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    1,367
    سطح
    20
    Points: 1,367, Level: 20
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    151

    تشکرشده 151 در 59 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: می خوام خودم رو اصلاح کنم و به زندگیم برگردم

    دوست عزیز خیلی ممنون که دعا می کنید
    شوهر بنده تک فرزند نیست یه برادر کوچیکتر از خودش داره
    زن برادرش یعنی جاری من تا الان بار قهر کرده رفته ولی 2 روز نشده رفته زنشو اورده
    جاریم می گفت وقتی قهر می کنم میرم مادرشوهرم بهش زنگ میزنه که پاشو بیا خونت
    ولی الان من 40 روزه اینجام زنگ نزدن هیچ منم به شوهرم زنگ زدنی به بابام زنگ میزنن که به دخترت بگو زنگ نزنه
    حالا هم رفتم نشستن خونه من
    حالا من نه طلاق گرفتم و اینجا بلاتکلیفم
    اجازه بدن من تکلیفمو مشخص کنم بعد بیان خونه رو اتیش بزنن
    اون موقع هر کاری خواستن بکنن
    منم واگذار کردم به خدا
    فقط برام دعا کنید

  10. #67
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 25 اردیبهشت 92 [ 09:40]
    تاریخ عضویت
    1389-7-21
    نوشته ها
    715
    امتیاز
    7,206
    سطح
    56
    Points: 7,206, Level: 56
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 144
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    1,662

    تشکرشده 1,673 در 522 پست

    Rep Power
    87
    Array

    RE: می خوام خودم رو اصلاح کنم و به زندگیم برگردم

    گل یاس سعی کن انقد خودخوری نکنی
    یه ذره بی خیال باش،همه چی رو به خدا بسپار.
    شاید قصدشون اینه که به قول خودت صدای تو دربیاد، خوب پس اگه این کاروانجام بدی که اونا رو به هدفشون رسوندی.
    به حرف بچه هایی که تجربه دارند گوش کن.
    در مورد صحبت کردن عموت با شوهرت هم اول فکر کنید ببینید اگه کار درستیه انجامش بدین.
    کسی از فامیلهای ایشون که شوهرتم قبولش داشته باشه رو نمیشناسی؟
    ببین حتی اگه بی خیال هم نیستی ظاهر رو حفظ کن و حساسیت نشون نده که بعدا واست آتو میشه.

  11. 2 کاربر از پست مفید آفتاب همدرد تشکرکرده اند .

    آفتاب همدرد (یکشنبه 03 اردیبهشت 91)

  12. #68
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 04 شهریور 91 [ 19:12]
    تاریخ عضویت
    1390-9-27
    نوشته ها
    228
    امتیاز
    1,858
    سطح
    25
    Points: 1,858, Level: 25
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    514

    تشکرشده 500 در 163 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: می خوام خودم رو اصلاح کنم و به زندگیم برگردم

    نگران وسایلت نباش.

    خدای نکرده کارتون به قانون بکشه.میتونید موبه مویه وسایلت رو ازشون بگیری.حتی اگر جهازتو تخریب یا فروخته باشن.

    پس اصلا نگران چیزی نباش.

    شایدم برای شما وسایل سیسمونی خریدن که سوپرایزت کنند.

    شما فقط شنیدید وسایل آوردن.نمیدونید چه وسایلی آوردن.

    بنظر خودت منطقیه با این همه وسایلی که شما در منزل دارید .اونا وسایل بیارند برای زندگی کردن جا نمیمونه که.

    اگرم واقعیت داشته باشه که خداروشکر کن ازلحاظ قانونی به نفع شما هست.

    تصرف وتخریب اموال خصوصی.این خودش بدترین جرمه که باید تاوانشو پس بدن.

  13. کاربر روبرو از پست مفید کبوتر تشکرکرده است .

    کبوتر (یکشنبه 03 اردیبهشت 91)

  14. #69
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 21 تیر 91 [ 17:34]
    تاریخ عضویت
    1391-1-19
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    1,367
    سطح
    20
    Points: 1,367, Level: 20
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    151

    تشکرشده 151 در 59 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: می خوام خودم رو اصلاح کنم و به زندگیم برگردم

    افتاب همدرد ازشما تشکر می کنم که جواب دادین
    اخه دیروز وکیل گفت که فعلا بزرگترها این مشکلو حل کنند
    عموم هم می خواد یا با پدربزرگش یا عموش صحبت کنه نه به عنوان التماس کردن بلکه می خواد وارد ماجرا بشه و با چندتا بزرگتر بشینن ببینن چی کار کنند بهتره
    نمی دونم من خودم هم موندم

  15. #70
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 21 تیر 91 [ 17:34]
    تاریخ عضویت
    1391-1-19
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    1,367
    سطح
    20
    Points: 1,367, Level: 20
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    151

    تشکرشده 151 در 59 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: می خوام خودم رو اصلاح کنم و به زندگیم برگردم

    به یه مشکل برخوردم
    مشکلم روحی روانیه
    شوهرم و مادرشوهرم تو فامیلشون جار زدن که من شوهرمو زدم و از خونه انداختم بیرون و حالا شوهرم می خواد منو طلاق بده
    اونا به فامیلاشون گفتن که شوهرم دیگه هیچ وقت قصد ازدواج نداره و می خواد از پدر و مادرش نگهداری کنه
    به نظرتون با این حرفایی که اینا زدن من می تونم به خونم برگردم
    فکر کنم شوهرم تصمیمش جدیه
    و حاضر نیست یه لحظه با من زندگی کنه
    خیلی داغونم
    دیگه هیچ امیدی ندارم
    نمی دونستم منم جزء کسانی هستم که یه روز طلاق می گیرم


 
صفحه 7 از 11 نخستنخست 1234567891011 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:20 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.