به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12

Threaded View

  1. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 اردیبهشت 89 [ 14:36]
    تاریخ عضویت
    1387-3-21
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    3,800
    سطح
    38
    Points: 3,800, Level: 38
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 150
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نامزدم عصبی و پرخاشگره کمکم کنید تصمیم بگیرم

    با سلام.
    حرفای تو منو بیاد خواهرم انداخت.خواهرم با من خیلی راحته و چون میدونه من دوسش دارم همه رازهای زندگیشو به من میگه و منم تا اونجا که بتونم کمکش میکنم. به این مطالب خوب دقت کن.
    5 سال پیش خواهرم با پسری که عاشقش بود ازدواج کرد. منظورم از عاشق بودن عشق واقعی اون نسبت به خواهرم بود.نه عشق ابکی.
    دوران نامزدیشون متوجه شد که پسره گاهی اخلاقش خیلی بد میشه و به همه بدو بیراه میگه. به خصوص سر بعضی مسائل از جمله در مورد رفت و امدهای خواهرم و طرز نگاه کردنش به مردم ، طرز صحبتاش با پسرای فامیل ،منع رابطه با دوستاش و غیره خیلی اذیتش می کرد.اون هم مثل نامزد شما هنگام رانندگی وقتی دعواشون می شد پاشو رو گاز می زاشتو سرعتشو تند می کرد و چند بار هم قصد خودکشی داشت در واقع هر بار که خواهرم از روی عصبانیت بهش میگفت که دیگه دوسش نداره و می خواد ازش جدا بشه اون اونقدر سرشو میزد به دیوار که خواهرم به غلت کردن می افتاد حتی یه بارم کلی قرص خورد . و این کارا همش به خاطر این بود که خواهرمو بترسونه. خواهر بیچاره من هم خودشو گول می زد که شاید بعد ازدواج عوض بشه.ولی الان 5 ساله که داره سعی می کنه عوضش کنه و نه تنها همسرش هیچ تغییری نکرده بلکه بدتر از گذشته هم شده و الان خواهرم خودش هم ناراحتی اعصاب پیدا کرده و از یه دختر شاداب به یه آدم افسرده و مضطرب تبدیل شده. حتی از شوهرش یاد گرفته و بد دهن شده و چند بار هم خواسته که خود کشی کنه.
    ببین عزیزم من اون موقع هم کلی نصیحتش کردم که تا دیر نشده همه چیرو تموم کنه ولی اونم میگفت که عوضش می کنه و میگفت دوسش داره و نمی تونه فراموشش کنه.

    من معنی دوست داشتنو میفهمم چون خودم عاشق شوهرم هستم .از من می شنوی به عنوان خواهر بزرگترت اگه همین الان همه چی رو تموم کنی خودتو نجات دادی. خداوند به انسان عقل داده و اون دنیا هم ازمون جواب می خواد که از عقلی که بهمون عنایت کرده درست استفاده کردیم یا نه.پس تا اوضات بدتر نشده خودتو از شر یه زندگی سراسر اشک و غصه و بد بختی رها کن. و به خانوادتم بگو که با چه ادمی نامزدی. حرف مردمم برات مهم نباشه .باده هواست.خیلیها هستن که تو دوران نامزدی فهمیدن دارن اشتباه میکنن و جرات داشتن خودشونو خلاص کردن.درسته یه مدت شاید افسرده بشی و حرف مردم اذیتت کنه ولی با توکل به خدا خودش همه چیزو درست میکنه.یکی از دوستان من تو دوران نامزدیش پسر مورد علاقشو بیشتر شناخت و متوجه شد که عیبهای بزرگی در وجودش هست برای همین از اون جدا شد. یادمه تو اون دوران خیلی گریه می کرد و تنها شده بود ولی چون ایمانش به خدا بود خدا هم براش شوهری فرستاد که الان جزء زوجهای موفق شناخته می شن.و دیگه هیچ کس از نامزدی بهم خوردش حرفی نمی زنه. پس حواستو جمع کن. بعضیها اصلن ارزش دوست داشتنو ندارن. اینم بدون که هیچوقت هیچ مردی عوض بشو نیست....
    اینو من بارها امتحان کردم و به شخصه به من ثابت شده . مواظب خودت باش و از جدا شدن نترس. نذار دیر بشه وخودتم مثل اون بشی. زندگی امانتی هست که خدا بهمون داده پس مواظبش باش . امیدوارم با کسی ازدواج کنی که عاشقت باشه و واقعا عشقشو بهت نشون بده نه اینکه ادای عاشقا رو در بیاره و دیوونه بازی کنه.. تو خوشبخت میشی اگه خودت بخوای.به حرفه کسی هم گوش نکن اگه می گن اون عوض میشه .مردها عوض بشو نیستن
    برات ارزوی خوشبختی میکنم.

  2. کاربر روبرو از پست مفید mahasa تشکرکرده است .

    mahasa (یکشنبه 24 دی 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تصمیم به طلاق گرفتم درسته تصمیمم؟
    توسط amir59 در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 مهر 95, 22:38
  2. تصمیمم نهایی من ... 6 سال تا تصمیم گرفتن طول کشید
    توسط she در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 مرداد 95, 18:31
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 شهریور 93, 18:36
  4. چرا اینقدر عصبی؟چرا اینقدر عصبانی؟
    توسط کاربر19 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 24 مرداد 93, 12:06
  5. چگونه در موقع عصبانیت درست تصمیم گیری کنیم؟
    توسط فروغ در انجمن پرخاشگری و عصبانیت
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 29 خرداد 87, 18:50

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:04 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.