از تمامی شما عزیزان(گرد آفرید،مهسا،نیلوفر، و شاین عزیز) تشکر میکنم بابت راهنمایی خوبتون!
ممنونم از مهسا عزیز که با همفکری و تجربه ای که عینا قبلا داشته راهنماییم کردید!
تو این حدودا یک هفته ای که پیشنهادش رو عنوان کرده فقط روزهای اول در موردش صحبت میکرد و الان چند روزی میشه که اصلا حرفی در موردش نزدیم!
نه من ، نه اون
این موضوع من رو امیدوار تر کرده که شاید خودش هم بی خیالش شده باشه.
من نمی خوام بگم از معاشقه و بودن با اون لذت نمیبرم!
بر عکس فوق العاده دوست دارم!
اما تا زمانی که به طور رسمی نامزد و عقد نکردیم میخوام هیچ رابطه ای صورت نگیره !
یه ذره موضوع رو بازتر می کنم که: پیشنهادش برای تنها بودن (البته برای دومین بار در این 8 ساله که بار اول صورت نگرفت) برای یه معاشقه ی کم بوده!
در حد لمس کردن و بوسیدن!
نه هیچ گونه رابطه ی جنسی زیاده از حد!
در ضمن با توکل به خدا فکر کنم تا آخر تابستون ما نامزد کنیم(حداکثر)
خانواده هامون هم از عشقمون با خبرن!هر دو
باز هم اگه نکته یا موضوعی به ذهنتون رسید خواهش میکنم دریغ نکنید!
این راهنمایی های شما میتونه یک عمر من رو رقم بزنه!
مخصوصا از مهسای عزیزم که این دوران رو پشت سر گذاشتن
منتظر راهنمایی های قشنگتون هستم
در ضمن از همه تون التماس دعا دارم
همه گی شاد و موفق باشید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)