سلام دوست عزیز
به نظر من شما یه کاغذ بردار چیزهایی که توی زندگی برات مهمه رو رو کاغذ بنویس .به هر کدوم هم یه درصد بده (از نظر مهمی .)
حالا این کاغذ رو بردار ببین این آقا چند میگیره؟
خوبه یه خواستگار خوش قیافه و خوش تیپ براتون بیاد ولی اخلاق نداشته باشه ؟؟؟؟؟؟
ولی اینو هم میگم اگر واقعا خیلی قیافه برات مهمه جواب رد بده . چون اون بنده ی خدا که تقصیری نداره .ممکنه بره خواستگاری یه دختر دیگه اون دختر با کمال میل و بدون اکراه ازشون استقبال کنه .و فردا هم از اینکه با شوهرش میره مهمونی خجالت نکشه که اون وقت شوهرش متوجه این قضیه بشه و باعث ناراحتیش بشه.اون آقا اگر ملاک های یه مرد ایدآل رو در حد خوبی داشته باشه لیاقتش اینه که یه همسری داشته باشه، با تمام وجود دوستش داشته باشه.
پس اول به خودت و دوم به این بنده ی خدا فکر کن و بعد برای ازدواجت تصمیم بگیر.








علاقه مندی ها (Bookmarks)