مریم جان شرمنده که این تایپک باز کردم
به خدا قصد فضولی و توهین نداشتم
چون این روزها واسه من خیلی تلخه به خاطر همین از کلمه تلخ استفاده کردم بازم معذرت می خوام
دوستان می دونید چیه من از نظر روحی روانی تو بد شرایطی هستم تو این یک هفته که امیدواربودم از اونا خبری بشه ولی نشد خیلی خودمو باختم و حتی سر گیجه ی خیلی بدی هم اومده سراغه من
از انی عزیز هم خیلی معذرت می خوام
حقیقتش اون روزی که این تایپکو باز کرده بودم با عموم و پدرم لفظی دعوا کرده بودم چون اونا می گفتن واسه مهریت اقدام کنیم و من که واکنش نشون دادم و مخالفت کردم اونا هم گفتن که تو از اون پسره چی می خوای در حالی که اون اصلا دوست نداره و منم اومدم اینجا و با اعصاب داغون این تایپکو باز کردم که یکی بهم امید بده که هر کی دادگاه رفت کارش به طلاق نمی کشه
چون مریم عزیز با اینکه کارش به دادگاه کشیده بود و با این حال خدا رو شکر دوباره به زندگیش برگشته منم خواستم ایشون بهم امید بدن
اخه مریم جان تو امید دادن خیلی ماهرن و منم اسم ایشونو به کار بردم و اشتباه هم کردم
به خدا روحیم خیلی خیلی خراب بود
شما هم به من حق بدین
از اقای حامد خواهش می کنم یا این تایپکو قفل کنند یا عنوانشو عوض کنند
مریم جان و همه ی دوستان این تالار از تک تک شما معذرت خواهی می کنم![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)