RE: علاقه شدید همکلاسی سابق به من
سلام آقای مستشار
ما مسئول فتارمون هستیم...مسئول کارامون...چی رو کی و به کی میگیم...شما در ایجاد علاقه در این خانوم مقصر بودی و به خاطر اطمینان بی جایی که کردید به دوستاتون این اتفاق افتاده
پس خیلی راحت پا پس نکشید.
اتفاقا شما با ابراز علاقه پیش دوستاتون ایشونو به این رابطه امیدوار کردید.اگر شما پیش دوستاتون ون حرفها رو نمیزدید همچین مشکلی پیش میومد؟؟؟؟
در اینجور موارد که بی گدار به آب میزنیم در نهایت نمیشه طوری برخورد کرد که نه سیخ بسوزه نه کباب
توجه کنید دارید در مورد احساسات یک انسان صحبت میکنید.خیلی فراتر از ماجرای سیخ و کبابه !
و قطعا در این رابطه یا سیخ میسوزه و از شدت حرارت قرمز میشه و یا کباب میسوزه و جزغاله میشه !
برای اینکه وضع بدتر ازین نشه لطفا به ایمیلش هیچ جوابی ندید...نمیدونم مثلا نگید دوستت ندارم و ...
بی محلی و بی توجهی کنید تا به مررو زمان فراموش کنه
گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.
علاقه مندی ها (Bookmarks)