RE: دعوا و قهرهاي الكي و تموم نشدني
خانومی...سلام
اشتباهاتت زیاده ...
اول از همه گریه رو بذرا کنار..تقریبا در هر پستی که ارسال میکنی مینویسی گریه کردم....!!
این کار خیلی روحیه مردت رو ضعیف میکنه....و از اون طرف تحملشو کم میکنه...مگه شما بچه ای که هر دری به تخته میخوره میشنی گریه میکنی؟
انقدر ضعیفی؟
میدونی همین گریه ها باعث از دست رفتا بیش از حد آب بدنت میشه..عصبیت میکنه...سردرد میاره...و در نهایت تحملت رو کم میکنه
پس میبینی با گریه ات هم تحمل اونو کم میکنی هم تحمل خودتو؟؟؟؟؟؟؟
اینم که گفتی زدم تو سرم و ....مصداق خود زنیه !
چرا اینکار رو میکنی؟
نمیتونی خشم و ناراحتیت رو کنترل کنی؟
زندگی با شرط و شروط نمیشه خانومی
همسرت هم باید راضی باشه.طرز مطرح کردنش خیلی مهمه.
از خودش راهنمایی بگیر...از خودش بپرس که چه چیزی رو دوست داره از سمت شما ببینه یا بشنوه؟نیازش چیه؟
شاید ایشونم مواردی رو مدنظر داره که از سمت شما بهش پاسخ داده نشده...
گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.
علاقه مندی ها (Bookmarks)