سلام ستاره جان
چرا این همه خودتو داغون می کنی
ببین منم تو شرایطه توام
من وضعیته زندگیم یه جوریه که نمی تونم واسه تو راه نشون بدم
ولی اینو می گم به حرفه مشاور گوش نکن
مگه اون خداست و از سرنوشته تو خبر داره که میگه خودتو واسه طلاق اماده کن
ببین منم تو شرایطه توام و شاید بدتر ولی اینو بهت بگم می دونی اگه خدا دلش نخواد برگ از درخت نمیوفته
پس خدا میدونه که سرنوشتت چیه
طلاق خیلی هم راحت نیست
پس دلتو قرص کن و فقط یه کلمه به همه حتی به شوهرت بگو من طلاق نمی خوام
برات دعا می کنم![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)