به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 17 , از مجموع 17
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 تیر 91 [ 21:21]
    تاریخ عضویت
    1391-2-23
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    699
    سطح
    13
    Points: 699, Level: 13
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 1
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 21 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: احساس گناه ميكنم

    از همتون ممنونم
    خيلي ارومتر شدم انگار
    حرفامو كه زدم احساس بهتري دارم,خيلي دوست دارم نماز بخونم,اون موقعها خيلي بهم ارامش ميداد,خيلي با خدا كلنجار رفتم,ديشب تا صبح گريه ميكردم.نوشته هاي شماها اشكمو بيشتر درمياورد اما ارومتر شدم

    نميدونم هم خدا رو خيلي دوست دارم هم ازش عصبانيم هم خجالت ميكشم,ديشب كلي باهاش حرف زدم و گفتم تو عادل نيستي,خودمو ميزدم ,دوست دارم نماز بخونم دوست دارم احساس كنم هنوزم دوستم داره

    خيلي بهش نياز دارم,يه وقتايي دلم ميخواد برم يه جايي اينقدر فرياد بزنم و گريه كنم تا خوابم ببره و بيدار بشم همه گذشته يادم رفته باشه

    خدا منو نبخشيده وگرنه چرا نميتونم نماز بخونم
    تكرار دوستت دارم خدا خيلي حس خوبي بهم ميده

    امروز بعد مدتها يه لبخند زدم,همون موقع يه اقاي مسني از كنارم رد شد و با لبخند گفت بزرگترين نعمت خدا شاديه دخترم,خدا هيچوقت لبخندو از لبت نگيره,واسم عجيب بود,اينقدر چهره اين اقا اروم بود كه لبخندمو بيشتر كرد و يادم انداخت لبخندم نعمت خداست
    من خدا رو دوست دارم اما دلم مملوشده از حسهاي متضاد
    چه كنم

  2. 3 کاربر از پست مفید سياه تشکرکرده اند .

    PAPA1 (پنجشنبه 17 مرداد 92), سياه (چهارشنبه 07 تیر 91)

  3. #12
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 خرداد 97 [ 07:57]
    تاریخ عضویت
    1391-2-16
    نوشته ها
    863
    امتیاز
    11,692
    سطح
    71
    Points: 11,692, Level: 71
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 358
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,836

    تشکرشده 2,441 در 754 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: احساس گناه ميكنم

    من ی پیشنهاد دارم واستون:
    اولا خدا را مقصر ندونید چون انتخاب ماست که زندگیمون را تقدیر میزنه و بعضی مواقع امتحان و ابتلا در تقدیر انسان نوشته شده!

    و

    اگه میتونید برید مشهد چه بهتر اگه نمیتونید همین امشب نیمه های شب از خواب پاشید و وضو با حضور قلب بگیرید و ی نماز شب جانانه که عمق روح و روانتون را صیقل بده با سجده های طولانی و گریه کردن در سجود و رکوع بجا بیارید. بعشم چند مدتی هر شب این کار رابکنید تا کم کم روحتون به ملکوت نزدیکتر بشه و اون وقت ی توبه از ته دل و آشتی با خدا میشه نقطه تولد دوباره شما. بعدشم به فکر از نو ساختن ی زندگی جدید باشید و دیگه رابطه قبلی و تلخیهاشو بیاد نیارید!دوست ندارید بقیه عمرتون را به یاد گذشته بسوزونید که؟ درسته؟

  4. 4 کاربر از پست مفید کامران تشکرکرده اند .

    mohammad6599 (جمعه 18 مرداد 92), PAPA1 (پنجشنبه 17 مرداد 92), کامران (دوشنبه 25 اردیبهشت 91)

  5. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 04 خرداد 91 [ 01:02]
    تاریخ عضویت
    1391-2-14
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    644
    سطح
    12
    Points: 644, Level: 12
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 6
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    17

    تشکرشده 18 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: احساس گناه ميكنم

    دوست عزیز که اسم سیاه رو واسه خودت انتخاب کردی میدونم خیلی ناراحتی ولی شاید بهتره واسه تسکین خودت از یک منظر دیگه به این قضیه نگاه کنی. اشتباه کردی ولی چرا اینقدر خودت رو سرزنش میکنی و مهمتر از همه اینقدر ناشکری خدای بزرگ رو میکنی اگه خودت رو به خدا سپردی پس شاکرش باش شاید این بهترین اتفاقی و پایان واسه راه اشتباهی که رفتی! بهتره از همین لحظه با ایمان بیشتر خودت رو دست خدا بسپری و واسه ادامه زندگیت برنامه ریزی کنی. تو هنوز آینده و ادامه زندگی رو پیش رو داری امیدوار و محکم باش واسه شروع از تغییر اسمت شروع کن

  6. 2 کاربر از پست مفید alale تشکرکرده اند .

    alale (دوشنبه 25 اردیبهشت 91), PAPA1 (پنجشنبه 17 مرداد 92)

  7. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 دی 92 [ 23:24]
    تاریخ عضویت
    1390-7-21
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    1,727
    سطح
    24
    Points: 1,727, Level: 24
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 73
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 14 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: احساس گناه ميكنم

    تو شابسته اون ... نبودي.مطمئن باش عشق واقعي ميياد.

  8. 2 کاربر از پست مفید sss1991b تشکرکرده اند .

    sss1991b (دوشنبه 03 مهر 91)

  9. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 تیر 91 [ 21:21]
    تاریخ عضویت
    1391-2-23
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    699
    سطح
    13
    Points: 699, Level: 13
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 1
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 21 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: احساس گناه ميكنم

    دوست دارم برم مشهد
    دعا كنيد بطلبه
    هر دري ميزنم بسته است
    دعا كنيد اين در به روم باز شه

    از راهنمايياتون ممنونم

  10. 3 کاربر از پست مفید سياه تشکرکرده اند .

    PAPA1 (پنجشنبه 17 مرداد 92), سياه (چهارشنبه 07 تیر 91)

  11. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 03 مهر 92 [ 15:10]
    تاریخ عضویت
    1392-2-08
    نوشته ها
    8
    دستاوردها:
    3 months registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 4 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    " اي كساني كه بر خود زياده روي كرديد، إز رحمت خدا نا أميد نشويد، خداوند همه گناهان را مي آمرزد، چرا كه او آمرزنده و مهربان است"قران مجيد،٥٣ زمر

  12. 2 کاربر از پست مفید samira soltani تشکرکرده اند .

    mohammad6599 (جمعه 18 مرداد 92), PAPA1 (پنجشنبه 17 مرداد 92)

  13. #17
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 27 آبان 04 [ 04:30]
    تاریخ عضویت
    1392-5-13
    نوشته ها
    688
    امتیاز
    17,063
    سطح
    83
    Points: 17,063, Level: 83
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,002

    تشکرشده 1,784 در 580 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    121
    Array
    از اخرین ارسال این تاپیک بیش از یک سال می گذره. هنگام ارسال به تاریخ توجه کنین


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:26 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.