به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 52
  1. #31
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 21 تیر 99 [ 21:50]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,339
    امتیاز
    22,823
    سطح
    93
    Points: 22,823, Level: 93
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 527
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsTagger First ClassOverdrive
    تشکرها
    3,264

    تشکرشده 3,442 در 1,036 پست

    Rep Power
    151
    Array

    RE: برای جدایی اقدام قانونی کردم. اگر شوهرم تهدیدم کرد چه کار کنم؟

    گل یاس وقتی خانواده ات رو می کشی وسط همین میشه دیگه
    اختیار زندگیت دیگه دست تو نیست
    همون طور که تو تحت فشاری از جانب خانواده ات همسرتم تحت فشار از جانب خانواده اش شک نکن

    باید یه تصمیم جدی بگیری و محکم پای حرفت وایستی

    [align=center]خوشبخت کسی نیست که مشکلی ندارد
    بلکه کسی است که با مشکلاتش مشکلی ندارد .[/align]

  2. #32
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 فروردین 03 [ 01:56]
    تاریخ عضویت
    1390-10-11
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,483
    امتیاز
    37,786
    سطح
    100
    Points: 37,786, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsRecommendation Second ClassVeteranOverdriveTagger Second Class
    تشکرها
    8,332

    تشکرشده 10,025 در 2,339 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    374
    Array

    RE: برای جدایی اقدام قانونی کردم. اگر شوهرم تهدیدم کرد چه کار کنم؟

    گل یاس

    شما تا وقتی بذاری دیگارن برات تصمیم بگرین همین وضع و اوضاعت خواهد بود

    انقدر از خودت توانایی نداری که عنان زندگیت رو سپردی دست دیگران

    بله..حرف بزرگترها احترام داره اما اونا که قدیسه نیستن..اونا هم آدمن و ممکنه اشتباه بکنن.

    برای پدرت توضیح بده که منم مقصر بودم.همه برداشتهای اونا از حرفای شماست

    شما خوب بود میرفتی پش وکیل میگفتی نه طلاق نه مهریه
    فکر میکنی مثلا خیلی کار خوبی کردی که گفتی طلاق نمیخوام اما مهریه ات رو گذاشتی اجرا؟

    شما با همین تحت فشار بودنات زندگیت رو خراب کردی
    اون موقع هم که از دست همسرت ناراحت بودی و تحت فشار بودی زدی تو صورتش

    کمی اراده داشته باش
    بگو حرف شماها متین اما من نمیخوام پای شوهرمو به داگاه باز کنم

    کمی هم از ایرادای خودت بگو و از خوبیهای شوهرتم بگو
    بگو ما زن و شوهریم و دعوامون شده

    یه مدت که از هم دور باشیم مشکلمون حل میشه

    گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.


  3. 3 کاربر از پست مفید maryam123 تشکرکرده اند .

    maryam123 (یکشنبه 24 اردیبهشت 91)

  4. #33
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 25 اردیبهشت 92 [ 09:40]
    تاریخ عضویت
    1389-7-21
    نوشته ها
    715
    امتیاز
    7,206
    سطح
    56
    Points: 7,206, Level: 56
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 144
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    1,662

    تشکرشده 1,673 در 522 پست

    Rep Power
    87
    Array

    RE: برای جدایی اقدام قانونی کردم. اگر شوهرم تهدیدم کرد چه کار کنم؟

    گل یاس جان،یادته اون زمان که عموتون داشتن میرفتن با خونواده شوهرتون صحبت کنند چقدر هممون خوشحال بودیم و میگفتیم که قدر این عموتو بدون و خدا خیرش بده و......
    یادت نره که اونا در چه شرایطی این تصمیم رو گرفتن؟این عمو با همن عموی قبلی که فرقی نکرده،کرده؟!
    پس یه کم منصف باش .
    درست یا غلط سعی میکنند کاری رو انجام بدن که فکر میکنند به صلاح شماس.
    خیلی با آرامش و حفظ احترام باهاشون صحبت کن تا بهترین نتیجه رو بگیرین.

  5. کاربر روبرو از پست مفید آفتاب همدرد تشکرکرده است .

    آفتاب همدرد (یکشنبه 24 اردیبهشت 91)

  6. #34
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 23 اسفند 92 [ 23:20]
    تاریخ عضویت
    1390-4-25
    نوشته ها
    643
    امتیاز
    4,583
    سطح
    43
    Points: 4,583, Level: 43
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 167
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2,779

    تشکرشده 2,844 در 585 پست

    Rep Power
    80
    Array

    RE: برای جدایی اقدام قانونی کردم. اگر شوهرم تهدیدم کرد چه کار کنم؟

    گل ياس...يه بار ديگه سلام.
    از وقتي كه اين تاپيكو باز كردي ميخوندمت.اما دلم نميخاست واست نظر بزارم.ميدوني چرا؟ميدوني چرا مشاورا هم نميان نظر بدن؟اصلا ميدوني چرا زندگيت به اين جا رسيد؟من دو تا دليل عمده ومشكل در اخلاق شما ميبينم كه مطمئنم اگه از همسرتم جدا بشي وبري با بهترين مرد عالمم ازدواج كني بازم زندگيت همين شكلي ميشه:1.حرف درست رو گوش نميكني. 2.حرف علط رو كه عموما هم از احساسات خودت يا اوني كه داره بهت راهنمايي ميده نشات ميگيره سريع گوش ميكني! واين ميشه نتيجه اش!

    يادت مياد توتاپيك قبلي بهت گفتم وقتي پاي بزرگترا باز ميشه به يه زندگي متاسفانه به جاي اين كه مشكل اون زوجو حل كنن عرصه تبديل ميشه به انتقام كشيهاي شخصي!ديدي شد؟
    گل ياس اگه قراره بزاره پدرت يا عموت يا هر كس ديگه اي برات تصميم بگيره مطمئن باش هيچ وقت مشكلت حل نميشه.من اينو از همون روزي كه گفتي عموم ميخاد بره صحبت كنه ميدونستم اما بازم گفتم شايد با اون غليان احساسي كه شما داري اين جوري برات بهتر باشه،اماحدسم درست بود.

    خوب حالا مثل يه زن بالغ عاقل بشين با خودت فكر كن...همه اش نيا تند وتند بگو من زندگيمو دوست دارم،من شوهرمو ميخام!كه از اين حرفا آبي گرم نميشه!
    گل ياس تو نياز داري كه عاقل بشي،كه عواقب تصميم گيرياتو بپذيري،كه عنان زندگيتو خودت بگيري تو دستات.با اين تاثير پذيري كه در تو وجود داره هرگز نميتوني در زندگيت حتي زندگي شخصيت موفق باشي.

    چرا به جاي وكيل نرفتي پپيش مشاور؟
    چرا ميخاي با جبر زندگيتو درست كني كه هيچ وقتم نميشه!

    عزيز دل...زندگي مشترك بين دونفره خيلي پيچيده است وتو داري تو اين پيچيدگي دو سه نفر ديگه رو هم كه اونها هم پيش فرضهاي ذهني خودشونو دارن دخيل ميكني .
    به جاي اين كه هي تصميمهاي احساسي بگيري وبعدشم كاسه ي چه كنم چه كنم بگيري دستت بشين وعاقلانه فكر كن.
    براي نشون دادن حسن نيتت به همسرت در اولين قدم جلوي اجراي مهريه اتو بگير.
    بعدش برو پيش يه مشاور مجرب.
    لازمم نيست با هر عمل همسرت يه عكس العمل نشون بدي.صبر داشته باش.طول ميكشه اما اول بايد راهشو پيدا كني.اما اين راهي كه تو داري ميري به تركستانه....

  7. 8 کاربر از پست مفید یک زن امیدوار تشکرکرده اند .

    یک زن امیدوار (یکشنبه 24 اردیبهشت 91)

  8. #35
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 21 تیر 91 [ 17:34]
    تاریخ عضویت
    1391-1-19
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    1,367
    سطح
    20
    Points: 1,367, Level: 20
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    151

    تشکرشده 151 در 59 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: برای جدایی اقدام قانونی کردم. اگر شوهرم تهدیدم کرد چه کار کنم؟

    سلام زن امیدوار
    خیلی ممنون که نظر دادین
    از یه حرفتون خیلی ناراحت شدم و اون اینه که هیچ یک از مشاوره ها اینجا نظر نمی دن چرا چون حرف گوش نکردم
    اخه کی یه مشاور اومده تو تایپکه من نظر داده که من گوش نکردم کسی که میره پیش مشاور ایا یک ادمه کامله؟
    خب مشکل داره که میره پیشه مشاور
    منم مشکل دارم درسته ولی کی به جز افراده عادی که خوب نظر هم میدن کی اومدن یه حرفی به من بزنند؟
    با حرفه اخرتون موافقم من می خوام شوهرمو وادار کنم که دو تایی با هم بریم پیشه مشاور

  9. 2 کاربر از پست مفید گل یاس تشکرکرده اند .

    گل یاس (دوشنبه 25 اردیبهشت 91)

  10. #36
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 21 تیر 91 [ 17:34]
    تاریخ عضویت
    1391-1-19
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    1,367
    سطح
    20
    Points: 1,367, Level: 20
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    151

    تشکرشده 151 در 59 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: برای جدایی اقدام قانونی کردم. اگر شوهرم تهدیدم کرد چه کار کنم؟

    مریم جان از دیشب رو حرفت فکر می کنم
    امروز با قاطعیت تصمیم گرفتم برم پیش وکیل و ازش بخوام مهرمو اجرا نذاره
    اگه برم وکیل قبول می کنه؟
    احضاریه نره به دست شوهرم نرسه

  11. #37
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 23 اسفند 92 [ 23:20]
    تاریخ عضویت
    1390-4-25
    نوشته ها
    643
    امتیاز
    4,583
    سطح
    43
    Points: 4,583, Level: 43
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 167
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2,779

    تشکرشده 2,844 در 585 پست

    Rep Power
    80
    Array

    RE: برای جدایی اقدام قانونی کردم. اگر شوهرم تهدیدم کرد چه کار کنم؟

    گل ياس جان در يكي از تايپكهات نظر كارشناس babyرو با هم ميخونيم:

    RE: چرا شوهرم دنبالم نمیاد؟


    بهتره شما تماس بگیری و ازشون بخواید به شما کمک کنه که ایرادتون رو مرتفع کنید.
    در این برهه بتونید با کمک هم زندگی رو دوباره شروع کنید.

    اوهم الان داره به این فکر می کنه که چرا همسرش تماس نگرفته.

    البته بعد از تماس لازم نیست عجز و ناله کنید. تماستون کوتاه باشه و فقط وقتی رو تخصیص بدید که همدیگه رو از نزدیک ملاقات کنید.(هیچ گله گذاری ، برچسب زدن ، یادآوری گذشته و.... نباید در این تماس و ملاقات صورت بگیره فقط قول و قرار برای رفتن نزد یه مشاور)

    بجز این سیلی و قهر همسرتون ، بنظر میاد مشکلات لاینحلی در طول این سه سال تلنبار شده که باعث واکنشهای اینچنینی شده. لذا بهترین اقدام اینه که با هم نزد مشاور برید و برا بهبود اوضاع وقت مشترک بگذارید.


    اما شما چي كار كردي؟آخرش به اين نتيجه ريسدي كه من به هيچ وجه تماس نميگيرم!بعدم ميگي كي يه مشاور اومده تو تاپيك من نظر داده ومن گوش نكردم!!اينم نمونه ي عيني اش...

    گل ياس من:ما هيچ كدوم دلمون نميخاد تو رو ناراحت كنيم،علي الخصوص من يكي!چون خودمم مشكل تو زندگيم زياد داشتم.اما....وقتي ميبينيم گوش نميكني،چي كار كنيم آخه؟دلمون ميسوزه،حرص ميخوريم!وميايم واين جوري يه پست تند ميزاريم تا شايد يه كم به حودت بياي.

    در ادامه:لزومي نداره همسرتو وادار كني بياد پيش مشاور.خودت تنهايي برو.[b]
    بازم ميگم بايد تلاش كني تا بالغانه رفتار كني اين نياز به كمك يك متخصص واونم رو در رو داره نه از راه نت.
    موفق باشي

    معلومه كه قبول ميكنه!تو اونو استخدام كردي نه اون تو رو...
    يالله دختر تا دير نشده دست به كار شو
    اگرم وكيل گفت من سعي ميكنم با مهريه بندازم تو سازش باور نكن.نميشه،ولله نميشه

  12. 3 کاربر از پست مفید یک زن امیدوار تشکرکرده اند .

    یک زن امیدوار (سه شنبه 26 اردیبهشت 91)

  13. #38
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 21 تیر 91 [ 17:34]
    تاریخ عضویت
    1391-1-19
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    1,367
    سطح
    20
    Points: 1,367, Level: 20
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    151

    تشکرشده 151 در 59 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: برای جدایی اقدام قانونی کردم. اگر شوهرم تهدیدم کرد چه کار کنم؟

    مرسی زن امیدوار که این همه زود جواب دادی
    من امروز حتما میرم
    شما درست می گید اگه مریم دیروز اونطور تند با من برخورد نمی کرد سرم به سنگ نمی خورد
    به پدرم گفتم که جلوی این کارو می خوام بگیرم بابام اول دادو بیداد کرد ولی من گفتم می خوام منتظرش بمونم
    دلم بهم میگه میاد
    دعا کنید
    زندگیمو دوست دارم به پدرم حرفای شما رو گفتم و بهش گفتم که دوست ندارم پای شوهرمو به دادگاه بکشونم
    فقط دعا کنید پرونده ام به دادگاه نرفته باشه
    می دونید از چی می ترسم وکیل بهم می گفت دادگاه اس ام اس میزنه به شوهرت
    می گم اگه اس ام اس رفته باشه چیکار کنم


  14. کاربر روبرو از پست مفید گل یاس تشکرکرده است .

    گل یاس (دوشنبه 25 اردیبهشت 91)

  15. #39
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 اردیبهشت 92 [ 12:06]
    تاریخ عضویت
    1390-9-10
    نوشته ها
    100
    امتیاز
    1,165
    سطح
    18
    Points: 1,165, Level: 18
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    438

    تشکرشده 462 در 89 پست

    Rep Power
    25
    Array

    RE: برای جدایی اقدام قانونی کردم. اگر شوهرم تهدیدم کرد چه کار کنم؟

    گل یاس عزیز سلام

    نگران نباش اون کاری که الان درسته رو انجام بدید. هر چه سریعتر.

    اگر هم اس ام اس رفته بود به همسرتون بگید خیلی عصبانی بودید و هیجانی برخورد کردین. فقط تقصیر رو گردن بزرگترها نندازید تا کینه ایجاد نشه.
    هر چه زودتر با هم برید مشاوره
    موفق باشی عزیزم


  16. 2 کاربر از پست مفید sea تشکرکرده اند .

    sea (دوشنبه 25 اردیبهشت 91)

  17. #40
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 21 تیر 91 [ 17:34]
    تاریخ عضویت
    1391-1-19
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    1,367
    سطح
    20
    Points: 1,367, Level: 20
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    151

    تشکرشده 151 در 59 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: برای جدایی اقدام قانونی کردم. اگر شوهرم تهدیدم کرد چه کار کنم؟

    میدونید چیه مادرم راضی نیست میگه اگه بری خونه شوهرت بازم این روزو داری
    خانوادم تا می بینن من دلم پیشه زندگیمه می گن بچه نداری که چرا پایبنده این زندگی هستی
    می گم زندگیمو دوست دارم می گن تا حالا دوست داشتی چی شده
    به خدا دارم دیوونه میشم
    باور کنید شوهرم این همه اذیتم نکرده که خانوادم می کنند
    می گن تو دخالت نکن
    اخه همچین چیزی امکان داره
    بابام میگه اگه بیاد تو رو نمیدم
    به من میگه خوب گوشاتو باز کن من تو رو به اونا نمی دم
    اخه چیکار کنمدارم دیوونه میشم
    احضاریه بره دست شوهرم برسه چی


 
صفحه 4 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 04 اردیبهشت 96, 00:33
  2. درخواست راهنمایی در خصوصی شدت بالای حساسیت بین فردیی (راه حل پرسشنامه کمالگرایی هیل)
    توسط آقای ام در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 خرداد 95, 19:05
  3. برای گرفتم تصمیم نهایی برای جدایی دور شدن کوتاه مدت مفید است یا مضر؟
    توسط فرخ رو در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 خرداد 93, 22:39
  4. تنهایی - 24 سالمه، نمی خواهم با کسی دوست بشم، تنهایی اذیتم می کنه
    توسط sara19 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 آذر 91, 01:10

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:27 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.