اگه حرفت کنایه آمیز بود من افتخارم اینه که تونستم خودمو تو قلب اروپا و میون اونهمه فحشا سالم نگهدارم ولی حتی اونجا چیزایی که توایران دیدمو ندیدم . اونجا قشر فاحشه قشر مشخصی هستند اما اینجا همه دخترایی که یکم آرایش بکنند و مانتو بپوشندو بهشون به چشم ... نگاه می کنند چرا شما دختر خوب و توی قاب چادر میبینی من نمی گم کسی که پادر می پوشه بد یا خوب من میگم اگر کسی چادرم نپوشید و توی پوشش ازاد بود و ظاهرشم یکم آرایش داشت دلیل بد بودنش نیست








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)