چرا تاپیک پیگیری حق عضویت برای اعضای کم رنگ بسته ست؟از این تاپیک معمولن کسانی که اعتبارشون تموم و هنوز
تمدید نشده استفاده می کنن.من دیروز واریز کردم و 16 رقمو هم وارد کردم امروز آقای مدیر هم اومده بود ولی شارژ نشدم.
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
چرا تاپیک پیگیری حق عضویت برای اعضای کم رنگ بسته ست؟از این تاپیک معمولن کسانی که اعتبارشون تموم و هنوز
تمدید نشده استفاده می کنن.من دیروز واریز کردم و 16 رقمو هم وارد کردم امروز آقای مدیر هم اومده بود ولی شارژ نشدم.
فرهنگ 27 (یکشنبه 31 اردیبهشت 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)