واقعیت های جامعه ما جوونای بی هویت بی هدف گیج از نظر فکری و عقلی هستند . من از ارایش ایراد نمیگیرم چون خودمم ارایش می کنم و طرز لباس پوشیدنم هم 99% با عقاید شما متضاد اما دلم برای جوونای هموطنم و دخترای کم سن و سالی که دارند راحت خوشدونو از بین میبرندو اینکه همه فکر جوونا شده مد و رابطه دختر و پسر میسوزه . اینجا همه ساکنند هیچکس رو به جلو نیست اینا منو ازار میده . ببخشید اگه سرتو درد آوردم اینا حرفای دل من که شاید اونجو.ری که واقعا میخوام نتونستم بیان کنم امیدوارم که متوجه شده باشی چی می خوام بگم
" انقدرم به اون عکس گیر نده حالا من یچیزی گفتم تو بی خیال نمیشی "
موفق باشی بای








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)