سلام من هیچوقت دلم نخواسته جنسیتم فرق کنه از زن بودن راضیم و فکر می کنم هیچ فرقی در تواناییهایه یک زن و مرد نیست.
تشکرشده 5 در 4 پست
سلام من هیچوقت دلم نخواسته جنسیتم فرق کنه از زن بودن راضیم و فکر می کنم هیچ فرقی در تواناییهایه یک زن و مرد نیست.
فروغ (جمعه 31 خرداد 87)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)