به نظر من تنهایی فقط مختص خداست انسان تا یکجایی میتونه تنها پیش بره اما یکجایی میرسه که به یک حامی نیاز داره به همدم و مکمل در ضمن تو میتونی با ازدواج حس مادر شدنو تجربه کنی که بهترین حس دنیاست در ضمن 28 سال سن برای ازدواج ایده آل اصلا زیاد نیست . شادی یکم سخت گیر شدی بالاخره هرکس یک عیبی داره بهترین انتخاب و بکن و حتما خوشبخت میشی









علاقه مندی ها (Bookmarks)