سلام اندیشه عزیز...
حرفات قابل درکه.شرایط سختیه .مواجه شدن با خاطراتی که هنوز هم زند ه اند ونفس میکشن اما ما دوست داریم نباشند.
اندیشه جان دوستان روشهای خیلی خوبی رو پیشنهاد دادند. من هم نظر جناب مادلینرو تایید میکنم.بهتره از روش غرق شدن هم استفاده کنی.یعنی از هر چی میترسی سراغش بری.به اون مکانها برو جسما یا ذهنی.سعی کن خاطره هارو مرور کنی و اونا رو درآغوش بگیری ویکی یکی با همشون خدافظی کنی...دفعه بعد که تواون مکانها پامیذاری دیگه هیچ حسی بهشون نداری !!!!باورکن به همین راحتی میشه از شر افکار مزاحم خلاص شد.
امتحان کن دوست عزیز![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)