یک دنیا تشکرازدوستان عزیز....
ازنقاشی و مینوش عزیز که واقعا شرایط منو درک کردید و جوابهایی دادید که منو به فکر مجبورکردند.
الان بدون هیچ پیشداوری یا بهونه ای میرم تاپیک هایی که اشاره کردید بخونم.واگه مشکلی بود با دوستان گلم مطرح میکنم.
تشکرشده 22 در 14 پست
یک دنیا تشکرازدوستان عزیز....
ازنقاشی و مینوش عزیز که واقعا شرایط منو درک کردید و جوابهایی دادید که منو به فکر مجبورکردند.
الان بدون هیچ پیشداوری یا بهونه ای میرم تاپیک هایی که اشاره کردید بخونم.واگه مشکلی بود با دوستان گلم مطرح میکنم.
فریادخدا (چهارشنبه 10 خرداد 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)