سلام کیارش
من هم فوبی داشتم.از کودکی.بااینکه خیلی اجتماعی بودم باید از اجتماع فرارمیکردم .عذابش این بود.من وقتی متوجه شدم این بیماری چیه خودم دست به کار شدم.یه بار بادکترمشورت کردم گفت باید دارو بخوری ...اما خوشبختانه با یه سری اقدامات اساسی و کمک خدای بزرگ برطرف شد.اگه مایل باشی از تجربه های شخصیم میتونم بگم شاید برای شما هم مفید باشه![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)