به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 53

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 23 آذر 92 [ 11:39]
    تاریخ عضویت
    1391-3-09
    نوشته ها
    23
    امتیاز
    1,219
    سطح
    19
    Points: 1,219, Level: 19
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    22

    تشکرشده 22 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: فوبیا و اضطراب اجتماعی

    سلام کیارش


    من هم فوبی داشتم.از کودکی.بااینکه خیلی اجتماعی بودم باید از اجتماع فرارمیکردم .عذابش این بود.من وقتی متوجه شدم این بیماری چیه خودم دست به کار شدم.یه بار بادکترمشورت کردم گفت باید دارو بخوری ...اما خوشبختانه با یه سری اقدامات اساسی و کمک خدای بزرگ برطرف شد.اگه مایل باشی از تجربه های شخصیم میتونم بگم شاید برای شما هم مفید باشه

  2. کاربر روبرو از پست مفید فریادخدا تشکرکرده است .

    فریادخدا (چهارشنبه 10 خرداد 91)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 بهمن 91 [ 15:23]
    تاریخ عضویت
    1390-2-27
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    1,682
    سطح
    23
    Points: 1,682, Level: 23
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 18
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    8

    تشکرشده 8 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: فوبیا و اضطراب اجتماعی

    نقل قول نوشته اصلی توسط فریادخدا
    سلام کیارش


    من هم فوبی داشتم.از کودکی.بااینکه خیلی اجتماعی بودم باید از اجتماع فرارمیکردم .عذابش این بود.من وقتی متوجه شدم این بیماری چیه خودم دست به کار شدم.یه بار بادکترمشورت کردم گفت باید دارو بخوری ...اما خوشبختانه با یه سری اقدامات اساسی و کمک خدای بزرگ برطرف شد.اگه مایل باشی از تجربه های شخصیم میتونم بگم شاید برای شما هم مفید باشه
    خوشحالم که درمان شدید.راستش من دیگه بیخیال درمان شدم و دارم همینجوری میگذرونم ولی شاید تجربه هات بدرد کسی که این مشکل رو داره بخوره.ممنون میشم اگر تجربیاتت رو در اختیارمون بذاری


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. میخوام یه زن واقعی باشم. یک زن کامل یک انسان کامل
    توسط عاشق خانواده در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: چهارشنبه 25 شهریور 94, 16:55
  2. اضطراب اجتماعی شدیدم زندگیم را مختل کرده
    توسط ranaaa در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 15 مهر 91, 15:32
  3. سخت بودن انتظار واسه گرفتن جواب مثبت قطعی
    توسط larg.62 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 15 آبان 89, 09:53
  4. فکر می کنم خود واقعی اش را پنهان می کند
    توسط صفورا33 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: یکشنبه 17 مرداد 89, 19:43
  5. * صداقت واقعی
    توسط escarlet در انجمن تنش و دعوا در ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 21 اردیبهشت 88, 12:22

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.