و گرفتار مردی شدی که توی رفع مشکلاتش بسیار ضعیف عمل میکنه
ممنون همدردی عزیز.چقدر قشنگ مسئلرو برات روشن کرد..... بیا بیرون ازاین رابطه ای که توش آه وگریس.فقط خانومش نیست بچشم هست.چطور میتونی اسمشوبذاری عشق این خودخواهی محضه.
مطمعن باش اگه بهشم برسی دیریازود همین بلا خدای نکرده سرشما میاد.
احساسی عمل نکن عزیزم خطر در کمینگه شماست.
یاحق![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)