جوانه نمیدونم واقعا چی باید بگم.
من خودم آدمی هستم که زیاد زندگی برام مهم نیست. یعنی دلبستگی شدیدی به دنیا و زندگی ندارم.
ولی همیشه بودن رو به نبودن ترجیح میدم. دوست دارم از لحظه لحظه ی زندگیم استفاده کنم و دنیا رو ببینم. دوست دارم توی این دنیا تا میتونم تجربه کنم و لذت ببرم.
حس کسی رو دارم که رفته رستوران، از اینایی که میری تو یه پولی میدی هرچقدر دوس داری میخوری :)







) کنیم..بهت پیشنهاد میدم حتما از این روش نوشتن و سوزوندن استفاده کنی و

علاقه مندی ها (Bookmarks)