سلام دختر بهار
0-شما تنبل نیستی .مسامحه کاری.یعنی کسی که قصد انجام کاریرو دارد ولی به دلایلی اونو به تعویق میندازد !!!
1-برنامترو بازمانبندی تقسیم کن : یعنی با خودت بگو مثلا واسه این ساعت چه برنامه ای دارم؟ یک ربع مطالعه.یک ربع تنها واسه کارهات گذاشتن خیلی مفیده چون هم کوتاست.هم خسته
کننده نیست-هم استرس ناشی از انجام ندادن کارو ازبین میبره.هم توی یه ربع اتفاق خارج از کنترل شما رخ نمیده که نتونی به برنامت عمل کنی.همش یه ربعه ناقابله
بعد از یک ربع به خودت جایزه بده ..مثلا برو کارمورد علاقتو بکن.حالا اگه خواستی برنامتو ادامه بدی باز یک ربع دیگه اگه که نه شما وظیفتو انجام دادی واسه امروز کافیه!.
2- برنامترو با عمل تقسیم کن : میتونی کارترو به بخشای کوچولو تقسیم کنی.یعنی مثلا امروز لیوانای بوفرو بهتره مرتب کنم.فردا کاسه هارو....
با تشکر فریاد خدا










علاقه مندی ها (Bookmarks)