سلام عزیزم
خوبی؟
اول برید پیش یه متخصص.یا!!!
یه میزگرد راه بنداز.خودت اونطرف .احساساتت یه طرف دیگه!
با احساساتت صحبت کن.!
ی وقت بذار وباترسات صحبت کن.!
ببین حرف حسابشون چیه؟
بذار دقاشونو خالی کنن.بهت بگن چی شده که سرکلشون پیدا شده؟بهت بگن چراالان اینجان؟هدفشون چیه ؟ باید چیکارکنی که تنهات بذارن؟
باهاشون بحث کن.
(دوم نداره!!)
نتیجشو میگیری.به همین راحتی![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)