نازنین 1 عزیز
زمانی که با نامزدتون قبل از محرم شدن بودین هیچ وقت این حس رو داشتین؟منظورم این نیست که ایشون مثل این شخص ناشناس بودن منظورم حس نا امنیه.
نه اولش نداشتم ولی کم کم نسبت به اون هم این حس رو پیدا کردم ،فکر کنم به خاطر رفتار اشتباه خودش بود مشکل از من نبود من بهش اطمینان داشتم و دوستش داشتم و از ازش ترس نداشتم .
ایا الان دچار یک تنفر نسبت به کلیت اقایون هستید یا مثلا همه ی اونها رو از قماش اون شخص ناشناس میدونید؟
احساس تنفر ندارم ولی اعتمادم خیلی کم شده یعنی تقریبا ی همیچین چیزی رو حس می کنم که خودتون گفتید.
بعد از بهم خوردن عقدتون چه حسی نسبت به اقایون پیدا کردین؟شروع حس نا امنی از اون موقع نبود؟
چرا دقیقا از همون موقع بود ولی اولش کم بود بعدش زیاد تر شد و زیاد تر شد ...
چه مدت بعد از برخورد با اقای نا شناس خاطرش تو ذهنتون بود؟ایا هنوز فکر میکنید میتونه کسی باشه که شما رو خوشبخت کنه و شما عاشقش بشید؟
مدت ها تو ذهنم بود شاید تا 5 سال...فکر کنم باشه ..یعنی به آینده امید وارم ..
تبریک میگم خانواد ه ی تحصیل کرده ایی دارین.
ممنونم



علاقه مندی ها (Bookmarks)